کد خبر 537446
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه امروز دشمن به جای تحریم انتخابات مسیر تخریب را در پیش گرفته است، گفت: دادن لیست های متفرق و کار کردن فردی به معنی شکستن رای است.

چمران: فهرست‌های متفرق به معنای شکستن رأی استبه گزارش مشرق، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در همایش انتخاباتی حداد عادل با بیان اینکه سالها دشمنان سعی کردند انتخابات را تحریم کنند ولی دیدند از این مسیر به جایی نمی رسند اظهار کرد: آنها امروز به جای تحریم مسیر تخریب را در پیش گرفته اند و از آن سوی آبها می گویند به چه کسی رای بدهید و به چه کسی رای ندهید و برای ملت ما تعیین تکلیف می کنند.

وی گفت: فضای سنگین تخریبی که از خارج و داخل مدیریت می شود همان مسیر تحریم انتخابات است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اصولگرایان باید در فضای مجازی بیشتر فعالیت داشته باشند، اظهار کرد: دوستان اصولگرا در فضای مجازی آنچنان که باید، فعال نیستند و یا به آن حد فعالیت نرسیده اند و بیشتر به برنامه های چهره به چهره و حضور در مساجد بسنده می کنند که این حرکت بسیار ارزشمند است ولی نباید مسیر فعالیت در فضای مجازی را هم فراموش کنیم.

وی گفت: ارائه لیست های متفرقه و متشتت و حضور فردی در انتخابات به معنای رأی شکن بودن است و باعث می شود نه خودمان رای بیاوریم و نه می گذاریم فهرست واحد رای بیاورد. به هر طریقی که بوده است افرادی ساعت ها بحث کرده اند و به یک نتیجه رسیده اند و کار تشکیلاتی این را به ما دیکته می کند  که باید لیست واحد را پیش ببریم و به پیروزی برسانیم در غیر این صورت اینکه خومان وارد مجلس بشویم به جایی نخواهیم رسید.

چمران با اشاره به شخصیت غلامعلی حداد عادل تاکید کرد: خلوص نیت، بصیرت و شجاعت سیاسی از ویژگی های بارز آقای حداد عادل است. شخصیت های انقلابی زمانی موثر هستند که حرکت ساز و جریان ساز باشند یعنی هم خودشان حرکت کنند و هم جامعه را به حرکت وادارند. این ویژگی همان شخصیت آقای حداد عادل است.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    رای ندادن به تمام لیست اصول گرایان ، رای دادن به لیست بی بی سی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس