کد خبر 537208
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

پس از اعتراض رئیس سابق فیفا و رئیس اتحادیه فوتبال اروپا به محرومیت ۸ ساله به کمیته استیناف هفته آینده رای نهایی در رابطه با آنها صادر می‌شود.

به گزارش مشرق، میشل پلاتینی رئیس اتحادیه فوتبال اروپا و سپ بلاتر رئیس فیفا ماه گذشته از سوی کمیته اخلاق به 8 سال محرومیت محکوم شدند. هر دو آنها به این رای کمیته اخلاق اعتراض کردند و برای دفاع از خود شکایتی را به کمیته استیناف ارائه داد.

پلاتینی دوشنبه گذشته در جلسه کمیته استیناف حاضر شد و از خود دفاع کرد. وی پس از خروج از این جلسه ابراز امیدواری کرد که به همین زودی تبرئه شود و به رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا 2016 برسد. بلاتر هم یک روز بعد سه شنبه در جلسه کمیته استیناف حاضر شد و به دفاع از خود پرداخت.

بنا برگزارش فرانس پرس رای نهایی کمیته استیناف در رابطه با بلاتر و پلاتینی هفته آینده صادر می‌شود. پلاتینی پیش از این هم اعلام کرده بود که اگر از کمیته استیناف نتیجه نگیرد به دادگاه بین‌المللی ورزش شکایت خواهد کرد.

پلاتینی و بلاتر به خاطر قضیه 2 میلیون دلاری که در سال 2011 بلاتر از حساب فیفا بدون اینکه این مبلغ ثبت شود به حساب پلاتینی واریز کرده است به 8 اسل محرومیت محکوم شدند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس