کد خبر 536837
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹

دبیر کل جامعه اسلامی کارمندان، در حمایت از جریان اصولگرا و ائتلاف اصولگرایان از نامزدی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داد.

به گزارش مشرق، کمال‌الدین سجادی دبیر کل جامعه اسلامی کارمندان، اظهار داشت: بنده در حمایت از جریان اصولگرا و ائتلاف اصولگرایان از نامزدی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف می‌دهم.

متن بیانیه کمال‌الدین سجادی به شرح زیر است:

اینجانب سید کمال سجادی نامزد دوره دهم انتخابات مجلس شورای اسلامی به منظور تقویت ائتلاف اصولگرایان در این برهه حساس و سرنوشت ساز از حیات سیاسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انصراف خود را از نامزدی انتخابات مجلس اعلام می‌دارم.

امیدوارم که مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با پیروی از امام خامنه ای مقام معظم رهبری با حضور پرشور حداکثری در صحنه انتخابات اقتدار نظام اسلامی ایران را بار دیگر در انظار جهانیان به نمایش گذاشته و توطئه‌های رنگارنگ دشمنان را خنثی نمایند.

از بزرگان، احزاب بویژه جبهه پیروان خط امام و رهبری و دوستانی که به اینجانب لطف داشته‌اند تشکر و قدردانی می‌نمایم. امیدوارم مردم ایران با انتخاب چهره‌های متدیّن، صالح و کارآمد مجلسی قوی و در شان جمهوری اسلامی و خادم به مردم داشته باشیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس