در حالی که از فردا تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود آرایش انتخاباتی در اردبیل وارد فاز جدیدی شده است و اصلاح‌طلبان و اعتدالیون در اردبیل که دچار نوعی سردرگمی هستند روی کاندیداهای خاص به اجماع نرسیده‌اند.

به گزارش مشرق، در حالی که اصولگرایان استان اردبیل چند روز پیش لیست نهایی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی را در حمایت از کاندیداهای خود اعلام کردند هنوز اصلاح‌طلبان و اعتدالیون که قرار بود لیست مشترکی را برای انتخابات مجلس دهم ارائه کنند ارائه نکرده و به شکل عجیبی در یک سردرگمی واقعی به سر می‌برند و گویی قصد ندارند در غیاب کاندیداهایی که رد صلاحیت شده‌اند از کاندیداهای باقیمانده در صحنه که به نوعی قدرت رای‌آوری آنها پایین است حمایت کنند.

این شرایط در حالی است که در عرصه انتخابات استان اردبیل فضا کاملا به نفع اصولگرایان به پیش می‌رود و در اکثر شهرهای استان اردبیل پیروزی آنها دور از دسترس نیست به شرط آنکه اصولگرایانی که مورد حمایت قرار گرفته‌اند برنامه‌های جامع‌تری را در ارتباط تنگاتنگ با مردم ارائه کرده و از فرصت پیش آمده برای بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم استفاده کنند.

در غیاب کاندیداهای اصلاح‌طلبی که رد صلاحیت شده‌اند همچون غریبانی، پیرموذن و آذروش، اخباری که شنیده می‌شود حکایت از آن دارد که در صحنه انتخابات اصلاح‌طلبان و اعتدالیون قصد حمایت از چهره‌هایی همچون حجت‌الاسلام سرداری و سمیه حیدری و گزینه دیگری را ندارند که این آشفتگی اصلاح‌طلبان گویای وضعیت به هم‌ریخته آنها در آستانه انتخابات مجلس دهم است که به نظر می‌رسد این طیف چندان نیز با استقبال مردم روبه‌رو نشود.

هر چند که برخی اطرافیان و وابستگان دولت در استان اردبیل تلاش می‌کنند تا سرانجام لیستی را ارائه کنند اما در حالی که کمتر از 24 ساعت به تبلیغات انتخاباتی باقی ‌مانده است خبری از ارائه این لیست نیست.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس