هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم استان آذربایجان شرقی صبح امروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

گروه فیلم و صوت مشرق، هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم استان آذربایجان شرقی صبح امروز چهارشنبه، در آستانه سالگرد قیام 29  بهمن 1356 مردم تبریز، با حضور در حسینیه امام خمینی، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

رهبر معظم انقلاب در این دیدار خاطرنشان کردند : من لازم می‌دانم از اعماق دل، از ملت ایران به خاطر حماسه‌ی 22 بهمن امسال تشکر کنم، جشن انقلاب بر شما مبارک باد و مبارک شد الحمدلله.

{$sepehr_media_1391219_400_300}
دانلود

ایشان تصریح کردند : من از گفتن حقیقت خسته نخواهم شد، آن چیزهایی که احساس کنم باید با ملت در میان بگذارم خواهم گفت، دشمن درصدد است افکار عمومی را از اهداف پلید خود غافل نگه دارد، آنها می‌خواهند در انتخابات اعمال نفوذ کنند، مردم آگاه باشند و در نقطه‌ی مقابل خواست دشمن عمل کنند.

رهبر معظم انقلاب افزودند : آمریکایی‌ها از اول انقلاب با چند نقطه‌ی اساسی از جمله «شورای نگهبان» مخالف بودند، نتوانستند بساط شورای نگهبان را جمع کنند، حالا می‌خواهند تصمیمات آن را زیر سؤال ببرند که معنای آن غیرقانونی بودن انتخابات و مجلس و قوانین مجلس است، می‌خواهند کشور را 4 سال در خلأ قانونی بگذارند.

 حضرت آیت الله خامنه ای تصریح کردند: بیشتر کسانی که در تخریب شورای نگهبان با دشمن هم‌زبانی می‌کنند ملتفت نیستند؛ من کسی را به خیانت متهم نمی‌کنم، این فقط تخریب شورای نگهبان نیست، تخریب انتخابات و مجلس و 4 سال قانون‌گذاری است، این را من باید بگویم و افکار عمومی باید بدانند.

فیلم/ تشکر صمیمانه رهبرانقلاب از ملت ایران

ایشان خاطرنشان کردند: مجلس ریل‌گذار حرکت دولت است، اگر مجلس دنبال رفاه مردم، عدالت، گشایش اقتصادی، پیشرفت علم و فناوری و عزت و استقلال باشد، ریل‌گذاری به سمت این اهداف خواهد بود، اگر مجلس، مرعوب غرب و آمریکا باشد، دنبال حاکمیت جریان اشرافی باشد، این، مملکت را بدبخت خواهد کرد.

رهبر معظم انقلاب در ادامه سخنان خود تصریح کردند: مجلس خبرگان بسیار مهم است خبرگان در لحظه‌ لازم، رهبر را تعیین می‌کند، اگر اعضای خبرگان، دلبسته‌ انقلاب و ملت، و آگاه و پایدار در مقابل توطئه‌های دشمن باشند یک‌جور عمل می‌کنند؛ اگر این‌گونه نباشند جور دیگر عمل می‌کنند، لذا دشمن روی خبرگان حساس است.

ایشان خاطرنشان کردند: یکی از اهداف مذاکره‌کنندگان که واقعاً زحمت کشیدند و عرق ریختند این بود که با سرمایه‌گذاری خارجی گشایش اقتصادی ایجاد شود، دو روز قبل مسئول آمریکایی گفت کاری می‌کنیم که کسی جرئت نکند در ایران سرمایه‌گذاری کند، اینکه بنده 10بار گفتم نمیشود به آمریکا اعتماد کرد، معنایش این است، 2سال مذاکره، حالا که تمام شد می‌گویند ما نمی‌گذاریم.

حضرت آیت الله خامنه ای تصریح کردند : سیاستمدار آمریکایی اعتراض می‌کند که چرا مردم «مرگ بر آمریکا» می‌گویند، این‌طور عمل می‌کنید؛ این گذشته‌ی شما است؛ این سابقه‌ی شما است، می‌خواهید مردم چه بگویند؟!، بله، در دیدارهای خصوصی لبخند می‌زنند، دست می‌دهند و حرف‌های چرب و نرم می‌زنند؛ این برای دیدارهای دیپلماتیک است و ارزشی ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس