رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان اصفهان گفت: هم‌زمان با شام هفت تير، مراسم تجليل از خانواده شهداي اين حادثه با حضور علي لاريجاني، رئيس مجلس شوراي اسلامي در مسجد سيد اصفهان برگزار مي‌شود.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، جعفر عسگري در جمع خبرنگاران گفت: امسال گراميداشت مقام شهداي هفتم تير با برگزاري هفت برنامه در هفت مسجد شاخص استان اصفهان برگزار مي‌شود.
وي در ادامه افزود: هر شخصي در هر مقطع زماني و در هر لباسي، وظيفه دارد دستاورد بزرگ خون شهدا را حفظ و نگهداري كند.
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان اصفهان بيداري اسلامي در منطقه را يكي از مهم‌ترين بركات خون شهدا عنوان كرد و ادامه داد: با وجود حضور دشمن در تمام صحنه‌ها، امروز شاهد اين هستيم كه مسلمانان در كشورهاي منطقه راه انقلاب را در پيش گرفته و به شهداي ايران اقتدا كرده‌اند.
وي در ادامه حادثه هفتم تير را يكي از جنايات بزرگ منافقين دانست و تصريح كرد: با كوتاهي‌هاي صورت گرفته، چهره نفاق پس از پيروزي انقلاب اسلامي به جامعه معرفي نشد و جنايت گروهك منافقين براي نسل جوان بازگو ناشناخته ماند.
عسگري آمار شهدايي كه توسط گروهك منافقين در ايران به شهادت رسيده‌اند را 17 نفر دانست و تاكيد كرد: بيش از يك‌هزار نفر از اين شهدا متعلق به استان اصفهان هستند.
وي اضافه كرد: در راس شهداي ترور استان اصفهان، شهيدان بهشتي، بهشتي‌نژاد، اشرفي اصفهاني، اژه‌اي، منتظري، حسيني ناييني، آيت‌الله شمس‌آبادي و استكي قرار دارند.
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان اصفهان با بيان اينكه بايد به تمام دستگاه‌هاي فرهنگي كه در راستاي معرفي شهدا به خصوص شهداي هفتم تير كوتاهي كرده‌اند، تذكر داده شود، اظهار داشت: رسانه‌ها نقش موثري را در معرفي چهره شهداي هفتم تير ايفا مي‌كنند.
وي با اشاره به عدم آماده‌سازي و فعاليت مفيد و موثر خانه دكتر شهيد بهشتي در اصفهان اظهار داشت: با اينكه 30 سال از شهادت اين شهيد بزرگوار مي‌گذرد، اما هنوز نتوانستيم مطالبات به حق خانواده وي را فراهم كنيم.
عسگري با بيان اينكه رسانه‌ها بايد اين موضوع را از مسئولان مطالبه كنند، گفت: معرفي چهره نفاق به جامعه اسلامي و معرفي شهدا به عنوان الگوهاي جامعه دو اقدام مهم و ويژه‌اي است كه بايد در اين زمينه به آن پرداخته شود.
وي در ادامه به گراميداشت مقام شهداي هفتم تير با برگزاري هفت برنامه در هفت مسجد شاخص استان اصفهان اشاره كرد و بيان داشت: هم‌زمان با هفت تير، مراسم تجليل از خانواده شهداي اين حادثه با حضور علي لاريجاني، رئيس مجلس شوراي اسلامي و در مسجد سيد اصفهان برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس