یک پایگاه خبری آمریکایی گزارش کرد که تکفیری‌های داعش، جنبش انصارالله را دشمن شماره یک خود در یمن می‌دانند و با انتشار آمار و ارقامی اعلام کرده‌اند که ظرف کمتر از یکسال ۲۵ حمله تروریستی را در این کشور سازماندهی کرده‌اند.

به گزارش مشرق،تکفیری‌های «داعش» اعلام می‌کنند که ظرف کمتر از یکسال، 25 حمله تروریستی در یمن را سازماندهی کرده‌اند و تصاویری حاوی یکسری اطلاعات را منتشر کرده‌اند که جزئیات کشتارهایی را بعنوان راهی برای نشان دادن نفوذ خود در کشور جنگ زده یمن به نمایش درآورده‌اند.

پایگاه خبری «وکاتیو» گزارش کرد، پایگاه خبری نیمه‌رسمی داعش موسوم به «اعماق» یکسری ارقام از تعداد افرادی که توسط داعش در یمن به قتل رسیده‌اند، منتشر کرد.

اینفوگرافی‌های منتشر شده، نشان می‌دهد که داعش از بهار سال گذشته تاکنون، 25 حمله جداگانه در یمن صورت داده است. این در حالی است که همزمان، از بهار سال گذشته، حملات ائتلاف تحت رهبری عربستان علیه انقلاب یمن آغاز شده و تا به امروز ادامه دارد.

طبق این گزارش، گرچه حملات سعودی‌ها به یمن، خرابی‌‌هایی را در بخش‌های جنوبی یمن به بارآورد، اما گروههای شبه‌نظامی همچون داعش و القاعده در شبه‌جزیره عربی در این هرج و مرج شکوفا شدند.

در مارس 2015، داعش دو حمله انتحاری در «صنعا» پایتخت یمن انجام داد که طی آن، بیش از 130 نفر از شیعیان جان خود را از دست دادند. از آن زمان به بعد، داعش حملات مداومی در یمن انجام داد تا در شهرهای عدن، صنعا و حضرالموت برای خود به منطقه و قلمرو ایجاد کند.

طبق آمار و ارقامی که داعش منتشر کرده است، عوامل این گروه تروریستی 14 حمله در صنعاء،7 حمله در عدن و 4 حمله در حضرالموت انجام داده است که اکثر این حملات، انتحاری بوده است.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    0 0
    مرگ و لعنت بر آمریکا و صهیونیستها و آل سعود و اردوغان و داعش و تکفیریها و انگلیس و سلمان رشدی و ... مرگ و لعنت بر رژیم صهیونیستی و سران و مقامات و نظامیان و عوامل و ایادی و مزدوران و حامیانش. مرگ و لعنت بر همه دشمنان امام زمان(عجل الله) درود بر همه شهدای مقاومت درود بر حزب الله و انصارالله و سپاه و بسیج درود بر رزمندگان غیور و حسینی جبهه مقاومت اسلامی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس