کد خبر 536102
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۴

مدافع سابق باشگاه میلان ایتالیا در ایران حضور یافت.

مأموریت غیرورزشی بازیکن سابق میلان در ایرانبه گزارش مشرق، کاخا کالادزه مدافع سابق تیم ملی گرجستان و باشگاه میلان که چهارمین وزیر انرژی گرجستان به شمار می آید، در ایران حضور یافت و امروز با مرتضی سرمدی، قائم مقام وزیر امور خارجه کشورمان پیرامون راه‌های گسترش روابط دو کشور بحث و تبادل نظر کردند.

در این دیدار کاخا کالادزه نیز اظهار کرد: این اولین سفر من به ایران است و احترام خاصی به فرهنگ غنی ایرانیان قایل هستم چرا که فرهنگ و تاریخ مشترک تاثیر مثبتی بر روند تعاملات دو کشور دارد.

او افزود: دیدار امروز هم‌زمان با آغاز دوباره لغو روادید اتباع ایران در سفر به گرجستان است. دولت گرجستان آمادگی و اراده جدی در گسترش همه جانبه مناسبات با جمهوری اسلامی ایران داشته و از همه ظرفیت خود در این مسیر بهره خواهد جست.

کالادزه از علاقه‌مندی کشورش در تعمیق روابط در بخش‌های نیرو، انرژی و حمل و نقل کالا و توریسم سخن گفت و خاطرنشان ساخت دیدارهای متقابل می‌تواند ابعاد نقشه راه را مشخص و اجرایی کند.

لازم به ذکر است که کالادزه متولد 27 فوریه 1978 است و طی سال های 1996 تا 2011 در 83 بازی ملی به میدان رفته است. وی همچنین برای تیم های دینامو تفلیس، دینامو کیف، میلان و جنوا بازی کرده است و طی سال های 2001 تا 2010 در 194 مسابقه برای میلان به میدان رفت و دو بار در سال های 2003 و 2007 قهرمان اروپا شد.

منبع: کاپ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس