کد خبر 536084
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۵

سرپرست تیم فوتبال استقلال از حضور برادرش در ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار استقلال و گسترش فولاد خبر داد.

مجیدی تماشاگر ویژه دیدار استقلال و گسترش فولادبه گزارش مشرق، فرزاد مجیدی در گفت‌و‌گو با سایت رسمی باشگاه استقلال درباره دیدار روز یکشنبه تیمش برابر نفت تهران گفت: درباره مسائل فنی  مظلومی باید نظر بدهند که او نیز در نشست مطبوعاتی پس از بازی تمامی نقطه نظرات خود را اعلام کرد اما به نظر من، ما در این بازی نمایش مطلوبی داشتیم و هماهنگی خوبی از خودمان به نمایش گذاشتیم. موقعیت های متعددی بر روی دروازه حریف خلق کردیم و اگر کمی شانس با ما یار بود نتیجه به شکل دیگری رقم می خورد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال ضمن احترام به تیم داوری دیدار تیمش برابر نفت تهران، اظهار داشت: تصمیمات داوران همیشه برای ما قابل احترام است اما کارشناسان داوری روز گذشته اعلام کردند که داور پنالتی مسلم ما را نادیده گرفته که این اتفاق بر روی نتیجه بازی تاثیر مستقیم داشته است. در دقایق پایانی توپ به دست بازیکن حریف ما برخورد کرد که این موضوع از چشمان داور دور ماند.

مجیدی در پایان در تشریح آخرین وضعیت فرهاد مجیدی گفت: فرهاد روز پنجشنبه به ایران باز خواهد گشت و روز جمعه با حضور در ورزشگاه آزادی دیدار استقلال و گسترش فولاد را در کنار هواداران تماشا خواهد کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
    0 0
    تو کابوس تمام لنگیایی آهای فرهاد مجیدی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس