قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر گفت: خرید و فروش مسکن مهر به شکل اعیانی آزاد بوده و هیچ مانعی وجود ندارد.

به گزارش مشرق، احمد اصغری مهرآبادی عصر امروز در مراسم افتتاح مساکن مهر در اردبیل اظهار کرد: از مجموع دو میلیون و 220 هزار واحد مسکن مهر شروع شده در کشور به عنوان یک طرح عظیم در تأمین سرپناه مناسب برای هموطنان، با انعقاد قراردادی که با بانک‌ها شده تاکنون بیش از یک میلیون و 880 هزار واحد در کشور تحویل متقاضیان شده است.

وی با بیان اینکه 350 هزار واحد مسکن مهر نیز در کشور در حال احداث است، تصریح کرد: 205 هزار واحد از این تعداد در مرحله نازک‌کاری و 95 هزار واحد مسکن نیز در مرحله سفت‌کاری است که تلاش می‌کنیم با همراهی دولت تدبیر و امید تا پایان سال آینده پرونده مسکن مهر را در کشور ببندیم.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر گفت: از این تعداد سهم استان اردبیل 52 هزار واحد بوده که با افتتاح‌های امروز به تعداد سه هزار و 882 واحد، در مجموع 48 هزار واحد مسکن مهر در استان اردبیل تحویل متقاضیان شده است.

اصغری مهرآبادی افزود: چهار هزار واحد مسکن مهر باقی مانده نیز در نیمه اول سال آینده تحویل متقاضیان می‌شود تا استان اردبیل که یکی از استان‌های پیشتاز در تکمیل سرپناه برای هموطنان است، بتواند پرونده مسکن مهر خود را ببندد.

وی در مورد خرید و فروش مسکن مهر و فروش اعیانی آن بیان کرد: هیچ منعی در این زمینه وجود ندارد و هرگونه خرید و فروش آزاد است.


ساخت مسکن مهر اعتبار دولتی ندارد

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر در مورد پرداختی مردم در بهره‌مندی از مسکن مهر اضافه کرد: از نظر ساخت مسکن مهر بر عهده متقاضیان است و دولت تنها در تکمیل زیرساخت‌ها ورود پیدا کرده و تلاش می‌کند تا برخی از نواقص را برطرف کند.

اصغری مهرآبادی با یادآوری اینکه با پرداخت تسهیلات 25 تا 30 میلیون تومانی بخشی از این هزینه‌ها تأمین می‌شود، ادامه داد: متقاضیان مسکن مهر هر چه زودتر آورده خود را تکمیل کنند، واگذاری این واحدها نیز به سرعت انجام می‌شود.

وی ضرورت توسعه پیشرفت فیزیکی مساکن مهر را براساس آورده متقاضیان یادآور شد و اظهار کرد:‌ امیدواریم هر چه سریعتر این کار به انجام برسد.

اصغری مهرآبادی در مورد فروش 80 هزار مسکن مهر مازاد بدون پیش شرط نیز گفت: کمیته‌ای در این زمینه تشکیل شده تا به سرعت این واگذاری‌ها به متقاضیان جدید انجام شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس