کد خبر 535314
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹

با شهادت یکی از مجروحان حمله تروریستی به مسجد شیعیان در شرق عربستان، شمار شهدای این حادثه تروریستی به پنج نفر افزایش یافت.

 به گزارش مشرق به نقل از پایگاه العهد، با شهادت «صلاح الدریهم» یکی از مجروحان حمله تروریستی به مسجد امام رضا (ع) در منطقه محاسن واقع در استان الاحساء در شرق عربستان، شمار شهدای این حمله تروریستی به پنج شهید رسید. وی در پی این حادثه تروریستی مجروح شده و در بخش مراقبت های ویژه بستری بود.

خویشاوندان «صلاح الدریهم» که ۴۶ سال داشت اعلام کردند که در انفجار تروریستی مذکور سه گلوله از ناحیه کلیه و حالب به این شهید اصابت کرده بود و علیرغم تلاش پزشکان برای نجات وی، در روزهای اخیر با اوضاع دشواری مواجه بود.

لازم به ذکر است که در حمله تروریستی روز جمعه نهم یهمن ماه به مسجد امام رضا (ع) در منطقه الاحساء در شرق عربستان چهار نفر شهید و ۱۸ نفر دیگر زخمی شدند. این حمله تروریستی با محکومیت شخصیت ها و نهادهای مختلف مواجه گردید و شورای امنیت و سازمان همکاری اسلامی نیز آن را محکوم کردند.

وزارت کشور عربستان اعلام کرد فردی که عامل حمله تروریستی به مسجد امام رضا (ع) در شرق این کشور بود ۲۲ ساله و «عبدالرحمن عبدالله التویجری» نام دارد. وزارت کشور سعودی عامل دوم این حمله تروریستی را نیز یک تبعه مصری اعلام کرد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس