کد خبر 535233
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۵

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه اولویت مجلس دهم اشتغال و معیشت مردم باشد، گفت: امروز اقتصاد کشور در مرحله رکود قرار دارد که در مجلس دهم باید برنامه ریزی مناسبی در جهت خروج از رکود و ایجاد اشتغال برای جوانان انجام شود.

به گزارش مشرق، محمد سلیمانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اولویت نمایندگان در مجلس دهم باید توجه به مسائل معیشتی مردم باشد، گفت: امروز اقتصاد کشور در مرحله رکود قرار دارد که  در مجلس دهم باید برنامه ریزی مناسبی در جهت خروج از رکود و ایجاد اشتغال برای جوانان انجام شود.

وی با تاکید براینکه باید نمایندگانی به مجلس دهم راه پیدا کنند که بتوانند قوانین مالی بودجه و برنامه ششم را به گونه‌ای تدوین کنند که در جهت اشتغال‌زایی برای جوانان کشور باشد، ادامه داد: اقتصاد مقاومتی که شامل تولید داخلی و حمایت از آن می‌شود باید مورد توجه نمایندگان خانه ملت در دوره دهم باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی باید اقدامات مناسبی در مجلس دهم انجام شود، تصریح کرد: رشد علمی کشور که در سال‌های اخیر روندی پرشتاب داشت، کاهش یافته که باید اقداماتی در این راستا انجام شود تا به جایگاه علمی گذشته و حتی بالا‌تر از آن برسیم.

سلیمانی افزود: باید در بخش‌های مختلفی همچون خدمات، روابط خارجی، و ساماندهی بانک‌ها اقدامات مناسبی در مجلس دهم انجام شود.

وی با بیان اینکه باید به بخش تحقیق و توسعه نفت و گاز توجه‌ای ویژه‌ای شود، گفت: نفت و گاز را باید به سمت دانشگاهیان و دانشمندان باز کنیم تا در این حوزه عقب‌ماندگی‌ها به سرعت جبران شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه بحث نظارت در مجلس دهم باید پررنگ‌ شود، ادامه داد: با سستی و تنبلی که در دولت ایجاد شده است مجلس دهم می‌تواند با نظارت مناسب ریل‌گذاری  برای دولت در جهت رسیدن به اهداف داشته باشد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    0 0
    باشه چشم .
  • علی ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    0 0
    ای بابا خیالم راحت شد, فکر کردم سردار سلیمانی را هم قاطی این سیاست بازیها کردن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس