عضو ائتلاف اصولگرایان با اشاره به اولویته‌های مهم کشور گفت: پیگیری مشکلات معیشتی، مسائل رفاهی و اشتغال باید جزو اولویتهای اساسی نمایندگان مردم در مجلس دهم باشد.

به گزارش مشرق، حسین مظفر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و کاندیدای منتخب ائتلاف اصولگرایان درباره اولویتهای مجلس آینده اظهار اظهار داشت: با توجه به شرایط فعلی کشور و مشکلاتی که نظام اسلامی تاکنون پشت سر‌گذاشته مشکلاتی مانند جنگ و تحریم‌ها و در کنار آن فداکاری ملت ایران  به نظر می‌رسد در این مقطع زمانی باید اهتمام مسئولان کشور این باشد که مردم ثمرات مادی انقلاب را بهتر درک کنند.

وی افزود: پیگیری مشکلات معیشتی، مسائل رفاهی و اشتغال باید جزو اولویتهای اساسی نمایندگان مردم در مجلس دهم  باشد. درست است نظام اسلامی به دنبال آباد کردن معنویت و اخلاق انسانهاست اما در کنار آن  به فکر دنیای مردم هم هست به شکلیکه ثمرات این انقلاب را هم این نسل و هم نسل آینده درک کند.

این نماینده اصولگرا درباره برنامه اصولگرایان برای این مشکلات گفت: قطعا کمیسیون‌های تخصصی مانند برنامه بودجه، اجتماعی، اقتصادی، بهداشت و درمان، کمیسیون اصل 44 برای پیگیری این مشکلات و رونق تولید، کار را در این خصوص دنبال می‌کنند.

مظفر درباره اقدام ویژه‌ای که مجلس دهم باید آن را دنبال کند، گفت: مجلس دهم باید مسائل و مشکلات کشور را بر اساس نیاز کشور، اولویت بندی کند. اشکالی که عمدتا  دیده می‌شود این است که ما مسائل خوب و فراوانی را مطرح می‌کنیم اما چون ظرفیتها محدود است و اولویت بندی نداریم، نمی توانیم آنها را محقق کنیم.

وی با بیان اینکه اولویت‌بندی در پیگیری مشکلات یکی از اقدامات مهمی است که مجلس دهم باید آن را دنبال کند، اضافه کرد: این مسئله حتی در مواردی که در دستور کار مجلس است نیز باید دیده شود. به شکلی که پیگیری مسائل و مشکلات کشور در مجلس به ترتیب تاریخ وصول نباشد، بلکه به ترتیب اهمیت موضوع باشد.

این نماینده ائتلاف اصولگرایان با ارائه پیشنهادی تصریح کرد: به نظر می‌رسد کسی که در هیئت رئیسه قرار می‌گیرد باید آیین نامه مجلس را به نحوی اصلاح کند که  اولویتهای  مجلس متناسب با مشکلات و مسائل تنظیم شود و در دستور کمیسیون‌ها و صحن علنی قرار گیرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس