کد خبر 534978
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳

مستند 20 قسمتی «تکیه بر جای مدرس» با گفتگو های کاربردی با نمایندگان اصناف مختلف کاری از شبکه مستند سیماست که این شب ها علاوه بر شبکه مستند در شبکه های مختلف پخش می شود.

به گزارش مشرق، این شب های شبکه مستند مجموعه ای را پخش می کند که با وجود زمان اندک اما با تصاویری خوب و مونتاژی مفید برای مخاطب گریزپای معاصر، دلچسب است.

افرادی از صنف های مختلف پای دوربین مجموعه «تکیه بر جای مدرس» می نشینند و در 5 دقیقه به بیان نکاتی انتقادی و گاه تند و تیز درباره جایگاه مجلس و نمایندگی مجلس می پردازند.
یک مستند کوتاه و البته دارای حرف که جایش در میان برنامه های شعاری متعدد رسانه ملی خالی بود؛ مستندی با ضرباهنگ مناسب که حرف دل اقشار مختلف را می زند و برای انتخابی بهتر، به جای شعار و حرفهای مستقیم از خود مردم استفاده می کند.

مستند 20 قسمتی «تکیه بر جای مدرس» با گفتگو های کاربردی با نمایندگان اصناف مختلف کاری از شبکه مستند سیماست که این شب ها علاوه بر شبکه مستند در شبکه های مختلف پخش می شود.

در این مستند، نمایندگان اصناف مختلف با حضور جلوی دوربین برنامه تکیه بر جای مدرس، ضمن بیان دغدغه های شغلی و صنفی خود به بیان ویژگی های یک مجلس کارآمد و نمایندگان واقعی ملت می پردازند.

بیان نکات انتقادی و حضور چهره های نو و حتی نمایندگان اقلیت های مذهبی از ویژگی های این مجموعه است که امیدوارم هم زمان پخش بهتری و هم تعدد تکرار بیشتری داشته باشد تا قشرهای مختلف مردم نیز نمایندگان خود را از دریچه تلویزیون تماشا کنند تا با چشمانی باز، به انتخاب دست بزنند.

این مستند نشان می دهد که می توان کارهای ظریف و دقیقی برای انتخابات روی آنتن برد، فقط باید سلیقه به خرج داد، وقت گذاشت و از سرمایه اصلی رسانه ملی یعنی مردم بهتر استفاده کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    0 0
    من هم دیده‌ام. خیلی متفاوت و عالی بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس