کد خبر 534523
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰

نام 10 وزنه بردار ایرانی در فهرست کمیته ضد دوپینگ فدراسیون جهانی وزنه برداری قرار دارد که تحت نظر هستند و هر لحظه امکان گرفتن تست دوپینگ از آنها وجود دارد.

به گزارش مشرق، کمیته ضد دوپینگ فدراسیون جهانی وزنه برداری نام 294 وزنه بردار را اعلام کرد که برای سال 2016 تحت نظر هستند و از آنها تست دوپینگ گرفته می شود.

در میان این فهرست 294 نفره، نام 10 وزنه بردار ایرانی نیز وجود دارد که هر لحظه باید آماده دادن تست دوپینگ باشند.

مهرشاد محمودی، سید مصطفی خلیلی، مهدی فروتن و رامین ولی پور که در مسابقات قهرمانی آسیا 2014 تست دوپینگشان مثبت اعلام شده و محرومیتشان در ماه آوریل 2016 نیز به پایان می رسد به همراه کیانوش رستمی، بهداد سلیمی، بهادر مولایی، سهراب مرادی، کیا قدمی و علی هاشمی وزنه برداران ایرانی هستند که نامشان در این فهرست قرار دارد.

از دیگر وزنه برداران مطرح جهان، روسلان آلبگوف، دیوید بجانیان، آپتی آیوکادوف، آرتیم اوکولف و اولگ چن از روسیه، لیو ژیائو جون، لی جون چن، هیو هائو، وو جینگ بیائو از چین، اوم یون چول، کیم میونگ هیوک از کره شمالی، ایلیا ایلین، نجات رحیم اف،الکساندر زاچیکوف از قزاقستان، توان کیم تاچ از ویتنام ،لاشا تلاخادزاده از گرجستان و همچنین دنیل گودلی از آلبانی که سال 2014 مدال طلای دسته 77کیلوگرم جهان را کسب کرد و دوپینگش مثبت اعلام شد، در این فهرست قرار دارند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس