کد خبر 534444
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۴

یک منبع دولت آلمان گفت که شرکت کنندگان در نشست تماس سوریه در مونیخ پس از بیش از دو ساعت مذاکره، هنوز به توافقی دست نیافته اند.

به گزارش مشرق، وی افزود که مذاکرات بعد از پانزده دقیقه استراحت، تمام خواهد شد.
دقایقی پیش یک منبع آمریکایی حاضر در نشست تماس سوریه در مونیخ به خبرنگار ایرنا گفت که مذاکرات برای یک استراحت پانزده دقیقه ای متوقف شده است.
پیشتر از آن نیز مقامات روسی اعلام کردند که مذاکرات تمام شده است.
بر اساس برنامه ریزی قبلی نشست باید تا ساعت 21:30 به وقت آلمان تمام می شد. این در حالی است که خبرنگاران از ساعت 21 منتظر برگزاری نشست مطبوعاتی در هتل هیلتون مونیخ می باشند و تا ساعت 12 نصف شب به وقت آلمان ، از این نشست خبری نیست.
این منبع آلمانی در عین حال اظهار داشت که «فرانک والتر اشتاین مایر» وزیر خارجه آلمان تا لحظاتی دیگر با خبرنگاران صحبت می کند. این درحالی است که قبلاً اعلام شده بود که نتایج مذاکرات از سوی «جان کری»، «سرگی لاوروف» وزرای خارجه آمریکا و روسیه و «استفان دی میتسورا» نماینده سازمان ملل در امور سوریه اعلام خواهد شد که این امر برای خبرنگاران سوال برانگیز شده و شک و تردیدها در رابطه با نتایج موفقیت آمیز نشست را دامن زده است.
نشست بین المللی مونیخ برای کمک به حل بحران سوریه عصر پنجشنبه 22 بهمن (ساعت 18 به وقت آلمان) با حضور وزرای خارجه 15 کشور و نمایندگان سازمان های بین المللی و منطقه ای در هتل هیلتون شهر مونیخ در آلمان آغاز شده است.
محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه ایران به همراه حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقایی خود دراین نشست شرکت کرده است.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس