وزیر سابق ارشاد گفت: تاکنون مردم در برابر وعده‌های مسئولان بردباری کرده‌اند و با گذشت دو سال و نیم انتظار دارند دولت یک حرکت جدی در رونق‌بخشی به اقتصاد ساماندهی کند و به دور از فرافکنی‌ها و وعده‌های دیگر مطالبات ملت را پاسخ دهد.

به گزارش مشرق، سیدمحمد حسینی وزیر سابق ارشاد در حاشیه راهپیمایی باشکوه 22 بهمن گفت:‌ پس از برجام که به تصور غربی‌ها جمهوری اسلامی در مواضع خود انعطاف و نرمش نشان داده است این اولین راهپیمایی است که در 22 بهمن برگزار می‌شود و حماسه پرشکوه و شعارهای کوبنده مردم علیه آمریکا یکبار دیگر صلابت و اقتدار ملت ایرانی را به نمایش می‌گذارد.

وی افزود: این حضور ثابت می کند که مردم با گذشت 37 سال هنوز آرمان‌ها و اهداف انقلاب را فراموش نکرده‌اند و از دستاوردهای نظام صیانت می‌کنند و گوش به فرمان رهبری در مسیر پیشرفت کشور تلاش خواهند کرد.

حسینی اضافه کرد: در 37 سال گذشته علی‌رغم وجود برخی کمبودها و کاستی‌ها مردم همواره از انقلاب حمایت کرده و در سال‌های اخیر تحریم‌های ظالمانه را تأثیرگذار در مشکلات اقتصادی می‌دانند لذا در هر فرصت ممکن انزجار خود را نسبت به نظام سلطه و قدرت‌های شیطانی نشان می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: این مردم اگر گلایه‌هایی از کوتاهی بعضی مدیران دارند آن را با حمایت از اصل نظام مغایر می‌دانند و عدم حضور در انتخابات را نه تنها راه برون‌رفت از مشکلات می‌دانند بلکه موجب جسارت بیشتر به بدخواهان خارجی و داخلی قلمداد می‌کنند.

وزیر سابق ارشاد تصریح کرد: تاکنون مردم در برابر وعده‌ها بردباری کردند و با گذشت دو سال و نیم انتظار دارند دولت با یک حرکت جدی بخش اقتصادی را ساماندهی کنند و به دور از فرافکنی‌ها و وعده‌های دیگر حداقل به بخشی از مطالبات معقول و منطقی جامعه پاسخ دهند نه اینکه گفته های گذشته را که برجام موجب فتح‌الفتوح و معجزه قرن و بزرگ‌ترین دستاورد تاریخ ملت ایران یاد می‌کردند به فراموشی بسپرند و در حال دادن امتیازات بیشتر به غرب باشند. با این استدلال که هر چه منافع آنها را بیشتر اجرا کنیم اجرا و ادامه برجام قوی‌تر خواهد بود.

حسینی خاطرنشان کرد: به هر حال با روند دو و نیم سال گذشته اگر بخواهند کشور را اداره کنند نتایج ملموسی برای کشور وجود نخواهد داشت و ناامیدی مردم از توانمندی و کارایی دولت را به همراه خواهد داشت لذا امیدواریم یک تجدیدنظر اساسی در رویکرد و اقدامات برای خدمت به مردم شریف و متدین شاهد باشیم.

این نماینده اسبق مجلس با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس در آینده‌ای نزدیک تأکید کرد: نماینده خوب و تراز جمهوری اسلامی نماینده‌ای است که دل در گرو اسلام، انقلاب، مصالح کشور، خدمت به مردم و گره‌گشایی از مشکلات آنان، تحقق عدالت، رشد و پیشرفت ایران، تعامل با دیگر دستگاه‌ها در عین حال نظارت دقیق و جدی داشته باشد.

حسینی در خاتمه اظهار داشت: داشتن روحیه شجاعت برای بیان حقایق و اجتناب از محافظه‌کاری و ترجیح منافع ملت بر منافع غربی، گروهی، باندی و حزبی از دیگر ویژگی‌های ضروری یک نماینده است که امیدواریم بر مبنای چنین معیارهایی که در کلام نورانی امام (ره) و رهبری تبیین شده است مردم با انتخاب شایستگان جایگاه ایرانی اسلامی را ارتقا بخشند و با حضور پررنگ خود در انتخابات مجلس حماسه‌ای دیگر بیافرینند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس