کد خبر 534068
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰

پایگاه خبری فرهنگیان ایران دارای بخش‌های گوناگون همچون اخبار فرهنگیان و دانش آموزان ، سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی ، چندرسانه ای و قسمت جدید و نو آورانه ای به نام مطالبات مردمی می باشد که تولید و انتشار اخبار داخلی و خارجی به ویژه اخبار فرهنگیان ایران را در دستور کار دارد.

به گزارش مشرق، احمد کارامد مدیر مسئول پایگاه خبری فرهنگیان ایران در گفتگو با مشرق ضمن اعلام افتتاح سایت فرهنگیان ایران، گفت :همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب مردم ایران ، پایگاه خبری فرهنگیان ایران از صبح چهارشنبه 21 بهمن 94 با هدف اطلاع رسانی ویژه در زمینه موضوعات مربوط به فرهنگیان افتتاح شد.

 وی ادامه داد: این پایگاه که به همت تعدادی از معلمان دغدغه مند شروع به کار کرده است ، بر روی نشانی farhangianeiran.ir  قابل دسترسی است و و قصد دارد ان شا الله در مدت کوتاهی با کمک خود فرهنگیان عزیز در همه سطوح به یکی از پر مخاطب ترین سایت های خبری ایران تبدیل شود و ان شا الله در فاز دوم با راه اندازی قسمت بین الملل و سه زبانه شدن پایگاه ، بین فرهنگیان کشور های مختلف با فرهنگیان کشور اسلامی مان ارتباط تنگاتنگی برقرار کند .

 کارآمد درباره ماهیت و ویژگی های سایت فرهنگیان ایران افزود :  پایگاه خبری فرهنگیان ایران دارای بخش‌های گوناگون همچون اخبار فرهنگیان و دانش آموزان ، سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی ، چندرسانه ای و قسمت جدید و نو آورانه ای به نام مطالبات مردمی می باشد که تولید و انتشار اخبار داخلی و خارجی به ویژه اخبار فرهنگیان ایران را در دستور کار دارد. لازم به ذکر است مطالبات مردمی ، محلی است برای مطرح کردن مطالبات مختلف فرهنگیان توسط خود فرهنگیان عزیز و همچنین  شفاف سازی اتفاقات تلخ و شیرین فضای آموزشی کشور در سطح رسانه و فضای مجازی است.

وی در پایان افزود : هم اکنون که بر همه ثابت شده آموزش و پرورش مهمترین مقوله سیاسی اجتماعی کشور است و به نوعی سرمایه گذاری و برنامه ریزی مناسب برای این وزارت خانه و فرهنگیان و دانش آموزان آن متضمن آینده درخشان جمهوری اسلامی است، بر آن شده ایم تا سایتی فراهم آوریم که برای اولین بار فرای از دیدگاه های سیاسی و حزب و جناح های مختلف به بررسی نقاط ضعف و قوت مجموعه نظام آموزش و پرورش کشور بپردازیم. تا با عمل به رسالت اطلاع رسانی خود از طریق خبر و تحلیل به پیشرفت و توسعه سیستم آموزشی کشور در حد بضاعت خود عمل نماییم.تا باشد که مورد توجه و رضایت حضرت حق و حجت او حضرت حجة ابن الحسن العسکری (عج) قرار گیرد ان شا الله .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    با عرض سلام چرا پاداش خمت فرهنگیان نیمه دوم نودوسه را قبل از عید پرداخت نمیکنید چه فرقی داره یا فبل یابعد الان بدهید که کمی ازنقایصمان را وصله پینه کنیم خدا وکیلی قسط داریم قرض وقوله فراوانه حداقل امسال را دلی از عزا درآوریم بعد از عید که زنده کی مرده خدا میداند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس