کد خبر 533956
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳

فرمانده پایگاه چهارم رزمی هوانیروز اصفهان در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از بازآماد و عملیاتی شدنِ دو فروند بالگرد 214، توسط متخصصان جوان و متعهد این پایگاه خبر داد.

به گزارش مشرق، امیر«نوربخش باقری» فرمانده پایگاه چهارم رزمی هوانیروز اصفهان اظهار داشت: دو فروند بالگرد 214 که مدتی از چرخه عملیاتی خارج شده بودند، با تلاش های شبانه روزی و بی وقفه جوانان و متخصصان فنی این پایگاه بازآماد شده و در اختیار یگان‌های عملیاتی قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم افزود: بازآماد دو فروند بالگرد 214 توسط متخصصان فنی این پایگاه و تست عملیاتی و پرواز موفق این دو بالگرد در واقع هدیه این کارکنان پایگاه چهارم رزمی هوانیروز اصفهان به محضر شریف ملت ولایتمدار ایران اسلامی در آستانه سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

وی در پایان ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را یک رزمایش سیاسی بزرگ و حماسه‌ای بازدارنده و تداوم بخش عزت عنوان کرد و خواستار حضور گسترده ملت شریف ایران در این روز فرخنده شد.

بالگرد بل 214 با ماموریت ترابری نیروها یکی از مهمترین بالگردهای پشتیبانی است که در دوران دفاع مقدس نیز نقش بسزایی را در جابه جایی نیروها و ادوات سبک و نیمه سنگین ایفا کرده است.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    0 0
    خسته نباشن . سپاس
  • ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    0 0
    دمشون گرم اما هوانیروز و نیروی هوایی به خریدهای اساسی احتیاج دارند دیگه دوره این بالگردا تموم شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس