وزارت دفاع اولين مجموعه توليدي موشك كروز نصر هواپايه را به نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران تحويل داد.

به گزارش مشرق، همزمان با نهمين روز از ايام الله دهه مبارك فجر، با حضور سردار حسين دهقان وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح و امير خلبان حسن شاه صفي فرمانده نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران، اولين مجموعه توليدي موشك كروز ضد كشتي نصرهواپايه كه توسط سازمان صنايع هوافضاي وزارت دفاع به توليد انبوه رسيده است، به نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران تحويل گرديد.

سردار دهقان در مراسم تحويل دهي اين موشك ها طي سخناني با تبريك 19 بهمن روز نيروي هوايي جمهوري اسلامي ايران به همه فرماندهان، افسران و كاركنان نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران، پيشرفت هاي جمهوري اسلامي ايران به ويژه در عرصه هاي دفاعي را از بركات انقلاب شكوهمند اسلامي ايران دانست و تصريح كرد: دانشمندان ومتخصصان توانمند سازمان هوافضاي وزارت دفاع با روحيه جهادي و انقلابي، نيازمندي هاي راهبردي نيروهاي مسلح را در حوزه هاي مختلف تامين مي كنند.

وي، روزآمدسازي تجهيزات مورد نياز نيروهاي مسلح در عرصه رزم هوايي از طريق طراحي، بهينه سازي و ارتقاي سامانه ها و تجهيزات را از اولويت هاي وزارت دفاع ذكر كرد و از سي و هفتمين فجر پيروزي انقلاب اسلامي به عنوان اوج خودباوري و خوداتكايي فرزندان رشيد ملت ايران در وزارت دفاع ياد كرد.

تحویل انبوه موشک کروز «نصر» به نیروی هوایی ارتش +عکس

وزير دفاع گفت: در اجراي فرامين و رهنمودهاي فرمانده معظم كل قوا در تلاشي بي وقفه و موثر، تقويت همه جانبه نيروهاي مسلح را وجهه همت خود قرار داده و در اين مسير هيچ مانعي نمي تواند حركت رو به پيش ما را كند يا متوقف كند .

سردار دهقان در تشريح موشك نصر هواپايه گفت : اين موشك از قابليت هاي بالايي براي انهدام اهداف مورد نظر برخوردار است.

وزير دفاع با بيان اينكه موشك كروز نصر هواپايه توان عملياتي و قدرت تاكتيكي نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران را بالا مي برد تصريح كرد: سيستم سلاح نصر هواپايه قابليت نصب و بهره برداري بر روي انواع جنگنده ها را دارا مي باشد .

سردار دهقان در پايان با قدرداني از مديران و متخصصان سازمان صنايع هوافضاي وزارت دفاع، از اين صنعت پويا، پربار و بازدارنده به عنوان ركن ركين صنعت دفاعي كشور ياد كرد  و از همكاري نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران در به ثمر نشستن اين دستاورد مهم تقدير كرد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسین ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    0 0
    نصر من الله و فتح قریب
  • ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    0 0
    این موشک نصر که قدیمی هست یه دور کل دستاوردهای زمان احمدی نژاد رو از نو رونمایی کردن
  • نیما ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    0 0
    این همه حرف زده از اصله کار که قابلیتهای و خصوصیات موشکه هیچی نگفته . قابلیت بالا در رهگیری اهداف . همش همین نکنه انتظار داشتیم بگن بدرد نمیخوره همینجوری گذاشتیم یا چیزی نشون ندین یا اگه میخوای نشون بدین درس نشون بدین . الان یه مشت متخصص نیروی هوایی میان این زیر اظهار نظر میکنن
  • ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    0 0
    چشم نخوریم ی وقت
  • ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    0 0
    بنظر میرسه واقعا بجز این دو سه تا موشکی که به صورت چرخشی هی رونمایی میشن چیز دیگری وجود ندارد جهت رونمایی و تحویل انبوه. .....
  • روحانی تنها نیست ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    0 0
    احمدی نژاد طراحش بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    0 0
    ای کاش این خبر را تیتر یک می کردید.
  • ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    0 0
    خطاب به آقای روحانی تنها نیست: دکتر محمود احمدی نزاد طراحش نبوده ولی حمایتش کرده.بودجه اختصاص داده.امید داده و همین موضوعات بود که در دوره ایشون هر ماه طرحهایی رو در حوزه دفاعی داشتیم که برای مردم ایران بیشتر شبیه به رویا بود(صرف نظر از طرحهای اقتصادی و اجتماعی و....).ولی الان چی؟ حتی کوچکترین دستاوردی هم در سه سال گذشته نه در حوزه های اقتصادی داشتیم و در حوزه های نظامی که اصلا قربونش برم. یعنی واقعا مقایسه کردن طرحها و پروزه هایی که در دولت قبل ارائه و طراحی و رونمایی شد با این دولت واقعا بی انصافیه.در دولت روحانی حتی طرحهایی که قبلا نود درصد کارشون هم انجام شده بود روی زمین موند.بخصوص در مبحث طرحهای دفاعی و نظامی. اصلا من که تو این دو سه سال کلا نا امید شدم و به این نتیجه رسیدم که اصلا قرار نیست که آقای روحانی در خصوص طرحهای دفاعی سرمایه گذاری بکنه یا اساسا برنامه ای برای این مقوله مهم نداره.خداییش مقایسه کردن سرمایه گذاریهای دولت قبل در حوزه خود کفایی در طرحهای دفاعی و حوزه های دیگر قابل مقایسه با دولت فعلی نیست و دولت قبل به مراتب بهتر از دولت روحانی عمل کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس