خبرگزاری مهر در اعتراض به اقدام دولت ضمن درج یک متن انتقادی، از انتشار عکس های اختصاصی خود، از مراسم اعطای نشان لیاقت به ظریف و چند مقام دولتی دیگر خودداری کرد.

به گزارش مشرق، خبرگزاری مهر در اعتراض به تبعیض نهاد ریاست جمهوری در دعوت از خبرگزاری ها برای پوشش خبری مراسم اعطای نشان لیاقت به وزیر خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی و وزیر دفاع و تیم مذاکره کننده هسته ای، از انتشار عکس های اختصاصی خود خودداری کرده و ضمن بازنشر عکسهای منتشر شده در سایت ریاست جمهوری نوشت:

"رفتار تبعیض آمیز معاونت ارتباطات و خبر نهاد ریاست جمهوری در دعوت از رسانه ها بار دیگر شامل خبرگزاری مهر شد با این وجود به احترام کاربران، تصاویر از سایت ریاست جمهوری بازنشر می شود."

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • خواهر شهید ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
    0 0
    این همه بچه گانه عمل کردن واقعاً کافی نیست. این همه ریاست محترم جمهور از همه دست اندکاران و همراهان از گذشته و حال تشکر و قدردانی کردند حالا خبرگزاری مهر به مراسم اهدای نشان دعوت نشده اند که زمین به آسمان نیامده است. این مراسم جهت تقدیر و سپاس از مردانی که در عرصه دیپلماسی قدرتمند ایران اسلامی برگزار شده است نباید کینه ورزی شود بلکه باید از دستاورد ملی کمال قدردانی و تشکر را نمود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس