عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه مردم به این آگاهی رسیده اند که نباید به وکیل‌الدوله‌ها رای ندهند، گفت: قانونگذار باید مردمی و وام‌دار و گروه خاصی نباشد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه لیستی که وکیل‌الدوله‌ها در آن باشند مردم در انتخابات مجلس به آنها رای نخواهند داد، گفت: نمایندگانی که وام‌دار گروه یا جریانی باشد قطعا در انتخابات هفتم اسفند موفق نخواهد بود زیرا مردم ایران با گذشت 37 سال از انقلاب اسلامی به تمامی امور واقف و بصیرت و آگاهی مناسبی از وضعیت کشور پیدا کرده‌اند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با تاکید براینکه مجلسی مطلوب است که مردمی باشد، ادامه داد: وکیل‌الدوله‌‌ها اگر نماینده مجلس شوند قطعا به فکر مردم نخواهند بود زیرا وام‌دار جریان ویا گروه خواستی هستند که مردم ایران نیز به خوبی براین امر واقف هستند و از این‌رو هیچ‌گاه به اینگونه لیست‌ها رای نمی‌دهند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه مردم مجلسی می خواهند که مدافع حقوق آنها باشد، افزود: افراد و چهره های باید وارد مجلس دهم شوند که دلسوز مردم و پیگیر مطالبات آنها باشند.

وی با تاکید براینکه اگر افراد با حمایت جریان و گروهی خاص وارد مجلس شوند از رانت استفاده کرده‌اند، تصریح کرد: استفاده از رانت  به نفع مردم و به صلاح کشور نیست.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه نمایندگان در خانه ملت به واقعه باید نماینده مردم باشند، گفت: اگرچه مردم به هیچگاه به وکیل‌الدوله‌ها رای نمی دهند و بازبینی تاریخی این نکته را آشکار می کند اما وام‌دار بودن نمایندگان ملت در خانه ملت به صلاح کشور نیست.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس