جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: سردار شهید "محسن قاجاریان" از رزمندگان با تقوا و خوش سابقه‌ای بود که تجربیات گرانسنگی را از دوران دفاع مقدس اندوخته بود و در صحنه مبارزه با تکفیری‌ها تلفات سنگینی را به دشمن وارد کرد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سردار سرتیپ "عبدالله عراقی" جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دفاع از حریم اهل بیت علیه السلام جزء وظایف ماست، گفت: ما برای دفاع از حرم اهل بیت علیه السلام کمک می‌کنیم و این کار را وظیفه شرعی و دینی خود می‌دانیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سردار شهید مدافع حرم "محسن قاجاریان" از رزمندگان با تقوا و خوش سابقه‌ای بود که تجربیات گرانسنگی را از دوران دفاع مقدس اندوخته بود و برای ایفای ماموریت به جبهه مقاومت پیوست و در صحنه مبارزه تلفات سنگینی را به دشمن وارد کرد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهادت را آرزوی همه رزمندگان اسلام دانست و گفت: شهید قاجاریان به آرزوی دیرینه خود دست پیدا کرد. ایشان سال‌ها در پی نائل شدن به شهادت بود و در این راه مجاهدت‌های بسیاری کرده بود.

سردار عراقی تصریح کرد: خوبان عالم بر اساس آیه 23 سوره مبارکه احزاب عمل می‌کنند که خداوند می‌فرماید «مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا» در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و در راه او شربت شهادت نوشیدند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

وی در پایان گفت: شهدای ما جزء منتظرینی هستند که با شهادتشان عهد و پیمانشان را به امضا رساندند و امیدواریم این راه تا پیروزی کامل جبهه مقاومت در منطقه و سراسر دنیا ادامه پیدا کند.
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس