کد خبر 532164
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: با چوب دستی و کلت به جنگ توپ و تانک می‌رویم و این مسئله نشان می‌دهد که ما چقدر کار سختی را در پیش داریم.

به گزارش مشرق، سیاوش بختیاری‌زاده در نشست خبری قبل از دیدار مقابل استقلال گفت: جا دارد یک بار دیگر از هیات فوتبال خوزستان به خاطر اینکه زمین تختی را در اختیار ما گذاشت تا چند جلسه تمرین کنیم تشکر کنم. ما در زمین هموار آزادی با استقلال بازی داریم و باید در مکانی مناسب تمرین می‌کردیم.

وی افزود: قبل از بیان مسائل فنی باید یادی از 5 هزار شهید ورزش کشور داشته باشم. مقام معظم رهبری هم چندی پیش از شهدای ورزشی به نیکی یاد کردند و ما این مسئولیت را داریم که نام آنها را ببریم. شهدایی مثلا غلام عباس فرهادی، شاملی، غفوری زنگنه و رضا خدادادی و ... اگر امروز ما و شما اینجا راحت نشستیم به برکت خون شهدا است که جا دارد من دست تک تک مادران شهید را ببوسم.

سرمربی استقلال اهواز در ادامه تاکید کرد: فردا با یکی از بهترین‌ تیم‌های ایران بازی داریم. حریفمان آنقدر قوی است که وقتی بازیکنی مثل حنیف عمران‌زاده و خسرو حیدری را در اختیار ندارد جایگزین این بازیکنان کیفیتی مثل خود این بازیکنان دارند. استقلال امید اول قهرمانی است.

سرمربی استقلال اهواز تاکید کرد: یک روز دوست و استاد خوبم غلامحسین پیروانی اعلام کرد که با ژسه به جنگ تانک می‌رود اما من می‌گویم ما با چوب دستی و کلت به جنگ توپ و تانک و بهترین تیم ایران می‌رویم. بازیکنان 21 و یا 22-23 ساله دارم که با کوهی از انگیزه به دنبال کسب نتیجه مقابل تیم استقلال هستیم.

بختیاری‌زاده در مورد اینکه آیا تیمش کاندیدا سقوط است تاکید کرد: همه ما به امید زنده هستیم. اگر مشکلات ما زیاد شده باز هم تلاشمان را می‌کنیم. خیلی ها از من می‌پرسند ملکی به چه دلیلی به استقلال اهواز آمد او وقتی قصد داشت به این تیم بیاید مسئولان و چندین و چند نهاد اعلام کردند که از او حمایت می‌کنند اما پس از گذشت چند هفته همه کنار کشیدند. شما ببینید ما تا هفته پنجم نتایج خوبی گرفتیم و خیلی از تیم‌هایی که الان در بالای جدول هستند پشت سر ما قرار داشتند سیل عظیم مشکلات کار ما را با مشکل روبرو کرد. اکنون 14 بازیکن خوب خود را از دست دادیم و 14 جوان به تیم اضافه کردیم و امید داریم که با حضور این جوانان و انگیزه‌شان سود ببریم و آینده خوبی رقم بزنیم.

وی در مورد اینکه ‌آیا تیمش در لیگ می‌ماند اظهار داشت: توکل به خدا ان‌شاءالله در لیگ می‌ماند.

سرمربی استقلال اهواز در رابطه با اینکه آیا نگران نیست با حضور در استقلال اهواز به سابقه‌اش لطمه‌ای وارد شود تاکید کرد: نماینده سهراب، کوروش، داریوش، حسین و چندین و چند بختیاری‌زاده دیگر هستم. خانواده ما حضوری مستمر در فوتبال داشتند خودم از دل نسلی آمدم که در کنارم و در پست دفاع راست شهید رضا خدادادی و در دفاع وسط شهید زنگنه با من بازی می‌کرد. شهید امیرجانی سرپرست تیم ما بود. کسی که از آن نسل آمده به فکر اینکه نامش ترکش بخورد. وقتی مقام معظم رهبری از شهیدانی که در عرصه ورزش بودند به نیکی یاد می‌کند من هم به این مسئله افتخار می‌کنم ما نماینده تیمی هستیم که جزو بزرگترین‌ باشگاه‌های ایران بوده است نباید ما تا این اندازه مظلوم واقع می‌شدیم شرافت 35 ساله‌ام در فوتبال و 150 ساله بختیاری‌زاده‌ها را سپر بلا می‌کنم تا استقلال اهواز به موفقت برسد.

مدیر رسانه‌ای استقلال اهواز از پرداخت پاداش به بازیکنان این تیم و همچنین پرداخت 20 درصد از رقم قرارداد بازیکنان بعد از دیدار مقابل استقلال خبر داد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس