کد خبر 532089
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: خیلی ها پیش‌بینی می‌کنند ما بازی بسیار ساده‌ای را داریم اما احساس می‌کنم بازی اصلا آسانی نداریم.

به گزارش مشرق، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال اهواز اظهار داشت: خیلی ها پیش‌بینی می‌کنند ما بازی بسیار ساده‌ای را داریم اما احساس می‌کنم بازی اصلا آسانی نداریم. تیم حریف خیلی با انگیزه است و ما باید با تیمی بازی کنیم که خوب می‌جنگد. ما شناخت لازم را از حریف داریم و به خوبی آنها را آنالیز کردیم و امیدوارم بتوانیم از نقاط ضعف آنها استفاده کنیم. استقلال اهواز تیم همنام ما است و برای آنها احترام خاصی قائل هستیم.

سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه آیا قرار است بازیکن جدیدی به این تیم اضافه شود یا با همین شرایط استقلال به کار ادامه خواهد داد، گفت: در نیم‌فصل دوم کار ما بسیار سخت‌تر از نیم فصل اول است و هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. درخواست ما از باشگاه این بوده که یک بازیکن جذب کنیم که هنوز پرونده آن بسته نشده است. متأسفانه بازیکنانی که می‌خواهند به تیم اضافه شوند حاضر به تست دادن نیستند. ما چون در گذشته از این مسئله لطمه خوردیم نمی‌خواهیم این تجربه را تکرار کنیم. دنبال بازیکنی هستیم که چند جلسه با ما تمرین و بازی کند و سپس او را جذب کنیم. در ضمن بازیکنان فعلی تیم خیلی تلاش کردند که جا دارد از آنها تشکر کنیم. اگر موفق به جذب بازیکن جدید نشدیم با همین نفرات که تا به الان باعث موفقیت تیم هم شدند کارمان را ادامه می‌‌دهیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه نشست خبری در خصوص انتقاداتی که بعد از بازی با ذوب آهن به وی و تیمش وارد شده است، گفت: من در نشست خبری هم گفتم که این موضوع دلیل داشت. ما با تیمی بازی می‌کردیم که مالکیت توپ را به خوبی در اختیار داشت و ما هم در شرایط سخت بدنسازی بودیم. بازی در ارتفاع اصفهان بسیار سخت است و من هم از نتیجه راضی هستم چون با یکی از رقبایمان بازی کردیم اما فکر می‌کنم بعد از 40 روزی که بازی کردم این نوع بازی قابل پیش‌بینی بود. در مجموع از تلاش بازیکنانم خیلی راضی هستم.

سرمربی تیم استقلال در خصوص غایبان تیمش در مسابقه فردا گفت: رحمتی و حاج‌محمدی سه کارته هستند و حیدری و محسن کریمی را هم در اختیار نخواهیم داشت.

پرویز مظلومی بعد از نشست خبری بازی با ذوب آهن از مهدی رحمتی به دلیل دریافت کارت زرد ناراحت شد و به همین علت اعلام کرد که با رحمتی در رختکن برخورد کرده است.

وی در خصوص دلیل این موضوع پاسخ داد و گفت:‌ من به این دلیل که از من پرسیده بودند رحمتی عمدا اخطار گرفته چنین واکنشی نشان دادم ولی باید از او تشکر کنم که یک ماه و نیم شبانه‌روز زحمت کشید تا به مسابقه با ذوب آهن برسد. حیف شد که رحمتی در بازی فردا نیست هر چند ما یک گلر دیگر به نام طالب‌لو داریم. بیشتر صحبت‌ها پس از بازی به این موضوع ارتباط داشت که رحمتی عمدا اخطار گرفته است ولی اگر شما دقت کنید دوکارت زرد قبلی رحمتی هم روی همین اتفاقات در پرونده او ثبت شده بود. چرا دوستان آن زمان روی این موضوع زوم نکردند؟

دیدار تیم‌های ذوب آهن و استقلال ساعت 17 فردا در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس