مراسم تشییع پیکر مطهرشهید مدافع حرم «حبیب رحیمی‌منش» نخستین شهید مدافع حرم اندیمشک با حضور باشکوه مردم خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه جهاد و مقاومت مشرق از خوزستان، مراسم تشییع پیکر مطهرشهید حبیب رحیمی‌منش نخستین شهید مدافع حرم اندیمشک با حضور آیت‌الله سید ‌محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، ائمه جمعه، فرمانداران شهرهای مختلف، خانواده‌های شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم در این شهرستان برگزار شد.

سردار احمد دانش خادم سیدالشهدا، فرمانده قرارگاه کربلا و برادر شهیدان ابوالقاسم و محمود خادم سیدالشهدا، حجت الاسلام والمسلمین نعمت الله خدامی، امام جمعه اندیمشک و جمعی از دوستان و همرزمان شهید رحیمی‌منش در آئین تشییع این شهید مدافع حرم حضور داشتند.

در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید حبیب رحیمی‌منش نخستین شهید مدافع حرم اندیمشک آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز اظهار کرد: مردم اندیمشک با تقدیم این شهید مدافع حرم بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و رهبری تجدید میثاق کردند، همه ما وظیفه داریم که برای دفاع از حریم ولایت تا آخرین نفس مقاومت کنیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم نشانه ای از مقاومت مردم ولایت‌مدار در مقابله با گروه‌های تکفیری هستند.

 زعیم حوزه های علمیه خوزستان با اشاره به حضور اقشار مختلف در دفاع از حرم اهل بیت (ع) بیان کرد: جوانان ما مانند دوران دفاع مقدس در این دوران نیز در نبرد با گروه‌های تکفیری به مبارزه می پردازند و جان‌فشانی می‌کنند.

در این مراسم آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز پیکر مطهر شهید حبیب رحیمی‌منش نخستین شهید مدافع حرم اندیمشک نماز اقامه کرد و پس از آن این شهید در گلزار شهدای دیار خود آرام گرفت.

مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید حبیب رحیمی‌منش نخستین شهید مدافع حرم اندیمشک نیز با حضور باشکوه اهالی دیار یک هزار شهید در مقبره شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد.

همچنین مردم اندیمشک در کنار شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس با این شهید مدافع حرم وداع کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس