کد خبر 531733
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴

وزیر خارجه انگلیس در دیدار با همتای ایرانی خود در لندن گفت که سفارت کشورش در تهران «در کم‌تر از یک ماه دیگر»، کار صدور ویزا برای اتباع ایرانی را از سر می‌گیرد.

به گزارش مشرق، چند ماه پس از بازگشایی سفارت انگلیس در تهران و اعزام کاردار به ساختمان پلاک 198 خیابان فردوسی، وزیر خارجه این کشور از شروع قریب الوقوع کار اداره کنسولی سفارتخانه و بررسی درخواست صدور ویزای ایرانیان در داخل خاک کشور خودشان خبر داد.

بر اساس گزارش بی‌بی‌سی، «فیلیپ هاموند» وزیر خارجه انگلیس در دیدار با «محمدجواد ظریف» همتای ایرانی خود که در میانه سفری چند روزه به انگلیس، در لندن به سر می‌برد، این مطلب را با خبرنگاران در میان گذاشته و گفته که کار بررسی مدارک برای صدور ویزا در بخش کنسولی سفارت انگلیس در تهران، «در کم‌تر از یک ماه دیگر» آغاز خواهد شد.

در حال حاضر ایرانیان متقاضی سفر به جزیره، پس از پرداخت الکترونیکی مبلغی سنگین، وقت مصاحبه در سفارت انگلیس در یکی از کشورهای همسایه دریافت می‌کنند و باید در صورت عدم نقص در مدارک، تا یک ماه در کشور مزبور منتظر دریافت پیامک سفارت بمانند تا جواب مثبت یا منفی را از مسئولان بخش کنسولی بشنوند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    تنها جای دنیا که من دیدم متقاضیان ویزا یا کارهای کنسولی را در خیابان نگه میدارند و بسیار تحقیر آمیز برخورد می‌کنن ایران هست ، سفارت خانه‌های همین کشورهای مثل آلمان انگلیس و فرانسه در کشورهای دیگه یک سالن انتظار دارند ، نمیدونم چی‌ بگم ، مسئولین نباید راضی‌ بشن که با مردم کشورشون همچین برخوردی بشه.
  • مهماندار هواپیما ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    خلایق هر چه لایق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس