نماینده‌ی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر ما خواب باشیم دشمن همواره بیدار و در پی ضربه زدن به ماست،‌ بنابراین برای انتخاب درست یک نماینده به وعده‌ها اتکا نکنیم و معیار انتخابمان دفاع از اسلام، حمایت از رهبری و تلاش برای عمل به مطالبات و خواسته‌های رهبری باشد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی شب گذشته با حضور در مسجد امام حسن عسگری (ع) در استان قزوین با اشاره به مبحث امامت و ولایت در طول تاریخ اظهار کرد: اگر ارزش نعمت‌هایی که خداوند به ما ارزانی داشته را ندانیم از آن‌ها محروم می شویم؛ همان‌طور که در طول تاریخ امامت مردمان در یاری اهل بیت کوتاهی کردند و عصر غیبت کم کم از زمان امام نهم آغاز شد تا به غیبت کبری امام عصر (عج) رسید.

‌وی در ادامه با بیان نکاتی درخصوص زمان غیبت مهدی موعود (عج) اضافه کرد: سال‌ها از آغاز عصر غیبت کبری می‌گذرد و انتظار برای ظهور همچنان ادامه دارد، فتنه‌های مختلفی اتفاق افتاده و در این بین رویش‌ها و ریزش‌ها را رخ داده و آنچه واضح است باید برای زمینه‌سازی ظهور امام عصر تلاش کنیم.

آقاتهرانی خاطرنشان کرد: امت مسلمان ایران در راه اسلام برای رسیدن به نظام اسلامی قیام کردند و حالا غربی‌ها با همه تلاششان در راه نابود کردن اهداف انقلاب فتنه انگیزی می‌کنند، ‌مردم مسلمان و انقلابی بدانند تکیه بر بیانات اهل بیت(ع)، اسلام ناب محمدی و قدم برداشتن در راه ولایت همواره زمینه ساز شکست طاغوت و ظهور منجی عالم بشریت است.

وی افزود: اگر ظهور به تعویق می‌افتد به خاطر عمل نادرست ماست؛‌ خواندن دعای ندبه برای ظهور لازم است اما کافی نیست؛ باید با همه توان با عملمان نشان بدهیم که در برابر طاغوت و استکبار ایستادگی و مقاومت می‌کنیم.

نماینده‌ی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: انتخابات را در پیش داریم؛ باید با چشمان باز آن‌هایی را انتخاب کنیم که خداوند را در همه کارها در نظر می‌گیرند، ‌به فکر خلق خدا هستند،‌ برای مستضعفان دلسوزی می‌کنند، ‌در راه امام قدم برمی‌دارند و پاسدار خون شهدا هستند.

وی تاکید کرد: اگر ما خواب باشیم دشمن همواره بیدار و در پی ضربه زدن به ماست،‌ بنابراین برای انتخاب درست یک نماینده به وعده‌ها اتکا نکنیم و معیار انتخابمان دفاع از اسلام، حمایت از رهبری و تلاش برای عمل به مطالبات و خواسته‌های رهبری باشد.

آقاتهرانی خطاب به مسئولان یادآور شد: مسئولان باید با الگو قرار دادن ولایت فقیه قدر این نظام را بدانند،‌ به قانون عمل کنند و مهم‌ترین هدفشان خدمت به مردم باشد؛‌ به فکر منافع خود نباشند؛‌ سخن و عملشان یکی باشد،‌ امر به معروف و نهی از منکر را سرلوحه کار خود قرار داده و آبروی نظام و مردم برایشان مهم باشد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس