در باشگاه پرسپولیس همه چیز شفاف است و از این نمی ترسیم که جاسوسی وجود داشته باشد.

به گزارش مشرق، حمیدرضا گرشاسبی در رابطه با برگزاری جلسه روز چهارشنبه هیات مدیره اظهار داشت: سعی می کنیم هر هفته برای مسائلی که پیرامون باشگاه شکل می گیرد، جلسه هیات مدیره را تشکیل دهیم تا اعضا با هماهنگی لازم برای حل مشکلات گام بردارند. البته مسائلی که در هیات مدیره مطرح می شود از سوی سخنگوی باشگاه یعنی حسین عبدی به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی درباره محرومیت سوشا مکانی از بازی کردن برای پرسپولیس عنوان کرد: مسائل مربوط به این بازیکن از همان ابتدا توسط باشگاه پیگیری شد و موضع ما هم از اول این بود که تابع دستگاه قضایی هستیم. هفته گذشته اعلام شده بود که مکانی می تواند برای پرسپولیس بازی کند و دیدید که روی نیمکت هم نشست اما به هر حال تصمیم دیگری گرفته شده است.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: این بازیکن تحت قرارداد و مورد حمایت باشگاه پرسپولیس است و ما هر کاری از دستمان بربیاید برای حل مشکلش انجام می دهیم. بارها اعلام کردیم که او فعلا فقط یک متهم است و نمی توان گفت جرمی انجام داده که از خانواده پرسپولیس او را کنار بگذاریم. چه خوب و چه بد فعلا باید تابع تصمیمات دستگاه قضایی باشیم.

گرشاسبی درباره موضوع تمدید قرارداد برانکو گفت: هنوز برای این صحبتها خیلی زود است و باید تا پایان فصل صبر کنیم تا نتایج مشخص شود و آن موقع تصمیم بگیریم. تصمیمی که از روی شتابزدگی باشد، شاید بعدا باعث پشیمانی شود. فعلا چیزی در هیات مدیره در این باره مطرح نشده و در دستور کار ما هم نیست.

وی ادامه داد: البته رضایت مندی هواداران از عملکرد برانکو به گوش ما رسیده و هیات مدیره نیز رضایت نسبی از عملکرد وی دارد. باید نشست و دید که چه نتیجه ای در پایان فصل به دست می آید و شرایط به چه گونه است. برانکو توانسته بعد از چند فصل با هواداران ارتباط خوبی برقرار کند و اعتماد همه هواداران را به خودش جلب کند.

عضو هیات مدیره پرسپولیس با اشاره به حضور 80 هزار تماشاگر در بازی با سپاهان خاطرنشان کرد: اقدامی از سوی باشگاه انجام شد و بلیت های طبقه دوم از سوی اسپانسر خریداری شد. ما نشان دادیم که در روزهای وسط هفته نیز می توان هواداران را به ورزشگاه کشاند و در کل اتفاق خوبی رخ داد. طاهری طرحی از سوی باشگاه به سازمان لیگ ارائه داده و امیدوارم با اجرایی شدن آن بتوانیم در هر بازی این تعداد تماشاگر را در ورزشگاه داشته باشیم.

گرشاسبی در پایان درباره اینکه خوردبین اعلام کرده یک نفر اخبار تیم را به بیرون می دهد، گفت: من به چنین مسائلی اصلا اعتقاد ندارم و فکر هم نمی کنم خوردبین حرفی از وجود جاسوس در تیم یا باشگاه زده باشد. در ضمن همه چیز رو است و اصلا از این مسائل هراسی نداریم که کسی اخبار را به بیرون بدهد. در باشگاه پرسپولیس همه چیز شفاف است و از این نمی ترسیم که جاسوسی وجود داشته باشد. البته به این مسائل اصلا اعتقادی نداریم.
منبع: کاپ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس