نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که در فهرست نهایی اصولگرایان نیستند با سعه صدر از نامزدی در انتخابات آینده مجلس انصراف دهند.

به گزارش مشرق، علیرضا مرندی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی گفت: احزاب و گروه‌های همسو در شورای ائتلاف اصولگرایان در نهایت می‌بایست بر روی فهرست 30 نفر اجماع و توافق کنند و انتظار می‌رود کاندیداهایی که در فهرست 30 نفر قرار نمی‌گیرند با وجود اینکه افراد ارزشمند و در خط ولایت و رهبری هستند با سعه صدر انقلابی خودشان از کاندیداتوری انتخابات مجلس دهم انصراف بدهند.

وی افزود: تشتت آراء و تک‌روی افراد و گروه‌های همسو در شورای ائتلاف اصولگرایان اساسا پذیرفتنی نیست و کاندیداهای مورد تأیید شورای نگهبان می‌‌بایست با دوراندیشی و عقلانیت سیاسی و در نظر گرفتن مصالح و منافع کشور در این برهه حساس به رأی و نظر بزرگان و علمای معزز اصولگرایان تمکین کنند.

مرندی گفت:‌ بسیاری از کاندیداهای اصولگرا که از سوی شورای نگهبان مورد تأیید قرار گرفته‌اند را می‌شناسم و انصافا آدم‌های پخته و قابلی هستند اما به هیچ وجه دخالتی در تعیین فهرست 30 نفره تهران ندارم و امیدوارم با خرد جمعی و احساس مسئولیت در جهت حفظ دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی همگان در نهایت به یک اجماع واحد و منسجم برای انتخاب فهرست 30 نفره برسند.

مرندی با انتقاد از برخی اظهارنظرها درباره عملکرد شورای نگهبان، گفت: آنطور که من شنیده‌ام و در برخی سایت‌ها دیده‌ام حتی مرحوم حاج سید احمد خمینی نیز برای شرکت در انتخابات دومین دوره مجلس خبرگان در آزمون علمی خبرگان شرکت کرد و پایبندی خود را به قانون و نظر شورای نگهبان نشان داد.

وی تصریح کرد: بدهکار بودن به امام (ره) و بیت امام (ره) به منزله تبعیت محض از راه امام (ره) و کلام امام (ره) و تلاش در جهت حفظ میراث ارزشمند حضرت امام (ره) می‌باشد و دور زدن قانون با هر شکل و شیوه‌ای که باشد طبق نظریه امام (ره) جایز نیست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس