ساسان والی‌زاده طی اطلاعیه‌ای از انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی انصراف داد.

به گزارش مشرق، ساسان والی‌زاده طی اطلاعیه‌ای از انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی انصراف داد.

 متن این اطلاعیه بدین شرح است:

«انتخابات، فصل نشاط سیاسی کشور و فرصت نمایش حضور مردم در سایه همدلی و برآیند آن اقتدار و امنیت ملی است.

این جانب در شرایطی به عرصه انتخابات وارد شدم که هدفم را دفاع از فرهنگ در عرصه سیاست قرار داده بودم.

به باور اینجانب اعتدال نه تعریف یک جناح بلکه تعبیر رفتار مبتنی بر عقلانیت و از صفات همه گروه های سیاسی باید باشد و اصولگرا نیز نه یک گروه سیاسی که نام مشترک همه نیروهای انقلابی است که به آرمان های بزرگ ملت و ارزش‌های نظام در عمل وفادارند.

سیاستگذاری عالمانه در عرصه فرهنگ همچنان دغدغه باورمندان و اهالی فرهنگ، هنر و رسانه است ، اما متاسفانه جز معدودی چهره های صاحبنظر در ادوار قبلی خانه ملت، حضور پررنگ کسانی که به معنای واقعی از جنس فرهنگ باشند تا با بینش و دانش و معرفت در عرصه فرهنگی کشور تصمیم سازی و قانون‌گذاری کنند همچنان مسئله‌ای جدی و حلقه‌ای مفقوده است.

در این دوره احساس کردم که فقدان ایده در بحث فرهنگ؛ ممکن است آنچه دغدغه دلسوزان فرهنگ در طراز جمهوری اسلامی است را به امری فرو گذار شده تبدیل کند. در چنین شرایطی بنده در حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات حضور یافتم و با حمایت‌ها و همراهی‌ها به مراحل نهایی انتخاب در فهرست اصولگرایان راه یافتم. کناره‌گیری برخی از السابقون و التفات به رویش‌ها باب نوینی در دوره اخیر بود که شایسته تحسین است.

البته عهدی بسته شد تا کسانی که در نهایت به فهرست 30 نفره راه نیابند، ضمن انصراف، از فهرست منتخب حمایت کنند. بنابراین و در شرایطی که امکان قرار گرفتن نام این جانب در برخی دیگر از فهرست‌ها فراهم است، برای آن که اگر عهدی اخلاقی را پذیرفتم؛ تلاشی برای شکستن آن نکنم، بنا به رعایت اخلاق سیاسی و پایبندی به میثاق، از حق خود برای ادامه حضور در انتخابات انصراف داده و حمایت خود را از فهرست منتخب ائتلاف اصولگرایان بنا به عهد مألوف اعلام می‌کنم.

انشاالله آحاد ملت حتی آنان که انتقاداتی به نحوه اداره کشور دارند اما به تعبیر مقام معظم رهبری به سربلندی میهن عزیزمان می‌اندیشند، با حضور با نشاط و معنادار خود انتخاباتی به یادماندنی را رقم بزنند.

محبت همه دوستانی را که در این مدت از سر اخلاص این برادر خود را یاری دادند، قدر می‌نهم و سپاس می گزارم.»
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس