کد خبر 530861
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۲

شهردار ارومیه از حمل بزرگترین پرچم جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی 22 بهمن خبر داد.

 به گزارش مشرق، محمد حضرت‌پور شهردار ارومیه، از حمل بزرگترین پرچم جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی 22 بهمن ماه در ارومیه خبر داد و اظهار داشت: شهرداری ارومیه در راهپیمایی 22 بهمن ارومیه نسبت به حمل پرچم به طول 400 متر در کنار راهپیمایی کنندگان، اقدام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه سال گذشته نیز بلندترین پرچم جمهوری اسلامی ایران توسط کارکنان شهرداری ارومیه و در راهپیمایی 22 بهمن ماه حمل شده بود، افزود: امسال نیز بنا داریم بزرگ‌ترین پرچم ایران اسلامی را حمل کنیم.

شهردار ارومیه با اشاره به برنامه‌های شهرداری ارومیه در دهه فجر، بر حضور هر چه باشکوه‌تر کارکنان شهرداری در راهپیمایی 22 بهمن ماه تاکید کرد و اذعان داشت: مجموعه شهرداری ارومیه خانواده بزرگی را تشکیل می‌دهند که کل اعضای این خانواده در راهپیمایی 22 بهمن ماه حضور خواهند یافت.

این مسئول با اشاره به جانمایی المان‌هایی در خصوص ورود تاریخی امام خمینی به کشور در میادین شهر ارومیه، اعلام کرد: در این خصوص شاهد جانمایی 13 المان از ورود تاریخی امام خمینی به کشور هستیم.

حضرت‌پور با بیان اینکه برگزاری جشن انقلاب با حضور اقشار مختلف مردم را از دیگر برنامه‌های شهرداری ارومیه در دهه فجر عنوان کرد و اذعان داشت: دهه فجر امسال شاهد برگزاری جشن دهه فجر در تمام این دهه و در یکی از باشگاه‌های ورزشی یکی از مناطق محروم شهر ارومیه هستیم.

شهردار ارومیه با بیان اینکه این جشن‌ها در تمام ایام دهه فجر برگزار می‌شود، ادامه داد: برگزاری مسابقات فرهگی برای کودکان، جنگ شادی و برنامه‌ای شاد از جمله برنامه‌هایی است که در این جشن‌ها اجرا می‌شوند و حضور تمام اقشار در این جشن بلامانع است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس