سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که میل به پیروزی در این تیم و حریف امروزش سپاهان وجود داشته است.

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویج پس از تساوی 2 - 2 پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: به هر دو تیم تبریک می‌گویم به خاطر بازی جذابی که به نمایش گذاشتند و میل پیروزی که در هر دو تیم وجود داشت.

وی افزود: باید به هواداران پرسپولیس تبریک بگویم که حضور پرشوری در ورزشگاه داشتند و تا دقیقه 95 ما را تشویق کردند. خیلی متأسفم که نتوانستیم شادی بیشتری به آنها بدهیم و برد کسب کنیم. همین‌طور مایل هستم تشکر ویژه‌ای از علی‌اکبر طاهری (سرپرست باشگاه پرسپولیس) داشته باشم که این امکان را فراهم کرد تا هواداران از بازی استقبال کنند. در واقع باشگاه این کار را انجام داد تا با حضور هواداران بتوانیم سه امتیاز را بگیریم. ما بازی خوبی را انجام دادیم و دو تیم فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند. هر دو تیم به لحاظ فیزیکی و آمادگی در شرایط خوبی قرار داشتند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: در نیمه نخست در سطحی که باید باشیم، نبودیم. یکی از دلایل این مسئله به خودمان بازمی‌گردد که به اندازه کافی محکم و قلدور بازی نکردیم. دلیل دیگرش به سپاهان باز می‌گردد که در نیمه نخست عالی بازی کرد. سپاهانی‌ها هم زمان و هم فضا را از ما گرفته بودند. ما در نیمه دوم بهتر شدیم و دو بار بازی را به تساوی کشاندیم، پس از گل تساوی می‌توانستیم گل برتری را نیز به ثمر برسانیم، اما دو موقعیت عالی را از دست دادیم. این مسئله نشان داد که ما روحیه‌ای قوی برای پیروز شدن داریم و این اعتمادبه‌نفس را داریم که بازی باخته را با تساوی عوض کرده و حتی به برتری برسیم.

برانکو ادامه داد: از چیزی که ترس داشتم این بود که ما پس از یک ماه تعطیلی پا به میدان گذاشته بودیم و بازی با سپاهان سخت‌ترین بازی ما بود. سپاهان نشان داد که می‌خواهد با قدرت در لیگ قهرمانان آسیا حضور یابد.

وی درباره اینکه قصد داشت وحید حیدریه را جانشین بابک حاتمی کند و چرا این اتفاق رخ نداد، گفت: وحید حیدریه برای گرم کردن بلند شد، چون حاتمی احساس درد می‌کرد. ما منتظر ماندیم ببینیم مشکل حاتمی حل می‌شود یا نه. وقتی دیدیم بابک می‌تواند به بازی ادامه دهد دیگر تعویضش نکردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره دو نیمه متفاوت این تیم مقابل سپاهان اظهار داشت: ما در نیمه دوم علیپور را به زمین آوردیم که این بازیکن جوان، خوب و آماده بتواند شرایط بازی را تغییر بدهد. علیپور واقعاً به عنوان یک مهاجم گل زیبایی به ثمر رساند و مدام حریف را تحت‌فشار قرار داد. علیپور دقیقاً همان چیزی بود که ما در نیمه اول به آن نیاز داشتیم. طارمی و عالیشاه نتوانستند در نیمه اول از عمق دفاع حریف استفاده کنند، اما علیپور با آمدنش شرایط بازی را عوض کرد، گل خوبی هم به ثمر رساند و چیزی که از او انتظار داشتیم، برآورده کرد.

برانکو درباره اینکه پرسپولیس می‌توانست با پیروزی مقابل سپاهان فاصله‌اش را با صدر جدول کمتر کند، خاطر نشان کرد: ما در جدول توجهی به تیم‌های دیگر نداریم و تمام تمرکزمان روی بازی خودمان است تا نتیجه بگیریم. درست است که می‌توانستیم فاصله‌مان را با استقلال به سه امتیاز برسانیم، اما این شانس را از دست دادیم.

وی درباره اینکه اعلام کرده می‌خواهد پرسپولیس را قهرمان کند، اما تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید در ورزشگاه آزادی نتیجه را از دست دهد، عنوان کرد: درست است که ما نباید در آزادی امتیاز از دست بدهیم و امیدوارم این آخرین بازی باشد که در خانه پیروز نمی‌شویم. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید در خانه امتیاز از دست بدهد.

سرمربی پرسپولیس پس از پایان کنفرانس با سؤال یکی از هواداران روبه‌رو شد که چرا این تیم نتوانسته در خانه سپاهان را شکست بدهد که برانکو هم با خنده به این هوادار گفت: طارمی مقصر است که توپ را گل نکرد، نه من.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس