او هرگز به عنوان هنرمند وزین موسیقی کلاسیک شناخته شده نیست؛ معمولا هر ماه او برنامه ای با " تلویزیون بی بی سی " به عنوان یک مطرب ایرانی برگزار می کند و زندگیش در این رسانه فیلم می شود! وی و برادرش هرگز انتساب خود را به بهائیت تکذیب نکرده اند.

گروه فرهنگی مشرق- آقای سید محمد میر زمانی به مدیرکلی دفتر موسیقی انتخاب شده است ؛ در روز های اول این انتخاب خبر اجرای کنسرت ارکستر ملی ایران توسط جوان خام و بی تجربه ای به نام بردیا کیارس شیرازی از نوازندگان گروه موسیقی صلح و همزیستی با اسرائیل متعلق به دانیل بارن بویم در کرج مننتشر می شود.
خبر بعدی، کنسرت ارکستر سمفونیک تهران با شهداد روحانی، در تیرماه؛ وی از  لوس آنجلسی هایی است که بیشتر از یک رهبر ارکستر ،به رقاصه ای روی سن شبیه است. کادوی وی برای  خواننده و هنرپیشه پورنو " نوش آفرین " ؛ آهنگ ترانه "گل هام گل افتابگردون" بوده است!  وی حتی با اخذ مبالغی گزاف از بیت المال، ارکستر سمفونیک تهران را در جشنواره موسیقی فجر در اختیار گرفت!
او هرگز به عنوان هنرمند وزین موسیقی کلاسیک شناخته شده نیست؛ اما " بی بی سی " وی را خوب می شناسد . معمولا هر ماه او برنامه ای با " تلویزیون بی بی سی " به عنوان یک مطرب ایرانی برگزار می کند و زندگیش  در" بی بی سی" فیلم می شود! وی و برادرش هرگز  انتساب خود را به بهائیت تکذیب نکرده اند و انوشیروان به عنوان عضوی از تیم تامین مالی با ایرانیکای دولت امریکا  با مطربی به جمع آوری پول برای تالیف ایرانیکا می پردازد.
 

انتظار می رفت مشکلات پیش روی موسیقی در سال های گذشته و به کار گیری عناصر مرموز  بیگانه آلمانی ، اتریشی و ایرلندی- آمریکائی وهمچنین  عناصر بیسواد  و ضد انقلاب در راس ارکستر سمفونیک تهران  با انتخاب مدیر کل جدید دفتر که دارای سوابق حرفه ای  مناسب و توام با خوشنامی بعد از انقلاب است به پایان رود !
زیرا که وزیر جوان فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکم خود  به مدیر کل دفتر موسیقی بر این موضوع با ظرافت هنرمندانه ای اشاره  کرده است:
"مواردی که قید رقم می‌پذیرد، شایسته است اولویت ماموریت جناب عالی را در بر گیرد:
۱. توجه به سلامت موسیقی و تولید آثار موسیقیائی فاخر و صیانت از هویت موسیقی ایرانی
۲. بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌های این گستره خصوصا استادان متعهد و جوانان متمهد  "
و.........
***
مدونا، روسهای جوان جین پوش و فروپاشی شوروی
به گزارش مشرق، چهره سازی در غرب  یکی از مهم ترین روش های  کنترل نرم فرهنگ  و جامعه  است . این چهره سازی  به تدریج از  حوزه  مرز های داخلی خارج  و به بیرون از مرزهای آمریکا کشیده می شود. فرو پاشی شوروی  همراه با عشق جوانان روس به پوشیدن  بلو جین و  شرکت در کنسرت های یک زن خیابانی آمریکائی با نام " مدونا"  آغاز  می شود.

 
آمریکا به عنوان  مغلوب تحقیر شده غرب، تاریخ جنگ ویتنام خود را با  آرنولد و یا رمبو می نویسد . قهرمانان توخالی  که در دنیای  واقعی  هر کدام به عنوان عنصری  فاسد  در جامعه  و حتی خانواده خود شناخته  می شوند.قهرمانان آمریکایی برای غالب نشان دادن امریکائی شکست خورده در مقابل مردان و زنان ریز اندام[ویتنامی]  وارد صحنه  می شوند!

بازیگر"کوچولو"، مانکن خواننده، توپ گیر اسطوره می شوند
بت سازی به شیوه غربی ها در جامعه  ما نیز جاریست؛ اسطوره  ملی فردی شناخته  می شود که  می تواند روی توپ شیرجه برود و گاه برخی از آن توپ ها را بگیرد ؛ سوژه خبری رسانه های ما در صفحات وب هم، خبر خواننده شدن  دختری جوان است که در هیاهوی نام  به مانکن  و عروسک شدن نیز دست  می زند و  از آن سو، معاملات  گیشه  و چیز های دیگر پشت پرده، به لابی کردن ها برای برگرداندن"  کوچولو"  به کشور  و حضور  در  یک فیلم می خواهد ختم شود. و در این سو هم باز گشت چند لوس آنجلسی معتاد، یا چند الکساندر خالی بند  به کشور  مهمترین  موضوع فرهنگ  و هنر جامعه می شود .
فرهنگ مقوله بزرگی است که نمی توان از افرادی که به ابعاد آن دسترسی ندارند انتظار اصلاح  و ساختارفاسد شکنی آنرا داشت.وسعت و غنای تفکر در جامعه اسلامی زمینی است که  توسعه غرب نوین در آن ریشه دوانده، علم و اندیشه در اندلس مسلمان هنوز موضوع برگزاری سمینار های بسیار در قلب اروپا است. جوانه های تفکر اسلام امام خمینی هرروز در ملت های جهان در حال  رشد و گل دادن است ، انفلابهای منطقه چیزی جز جوانه های به گل نشسته انقلاب اسلامی  ما نیست.در این حال استحاله ونابود کردن مرکز انقلاب می تواند مهم ترین هدف معارضین با انقلاب باشد.
 

 
سال گذشته  هنر درعرصه های بسیار، شیب های تند خود را  با هدایت عناصر  آشکار و پشت پرده به چشم دید و تندتر  و بی پرواتر  راه خود را در مسیر انحرافی پیمود ؛ صحنه تئاتر ، سینما ، عکس و موسیقی وقایع  بسیاری از این دست را به چشم دیدند  و  شگفت آنکه  مدیران  مسئول نیز در حمایت از  این انحراف نقش آفرینی داشتند.
***
پول های روحانی در جیب کدام پروژه ریخته می شود؟
به گزارش مشرق، ایرانیکا مجموعه دایره المعارفی است که توسط مرکز آمریکایی ایرانشناسی در حال تدوین است ؛  دولت آمریکا ، سازمان سیا  و موسسات وابسته و تعدادی از روشنفکران فراماسون سعی در معرفی آن  به عنوان مرجع  فرهنگ و تمدن ایرانی دارند و تالیف آن بدون تردید یکی از اقدامات بنیادین غرب  برای مقابه با ارزش های  اسلامی – ایرانی است و در راستای تهاجم فرهنگی  و جنگ نرم صورت می گیرد.
دایره المعارف  ایرانیکا  با توجه به هزینه کلان  انجام شده  برای آن  بعد ها به صورتی به ظاهر موجه به صورت اثری ماندگار باقی می ماند تا تاریخ و فرهنگ آنگونه که صهیونیست ها و آمریکایی ها  می خواهند نقل گردد و روایت شود .
 از دویست  و  و هفتاد و نه نفری که در تهیه  جلد اول این مجموعه فعال بوده اند دویست  و سی و یک نفر آنها آمریکایی  و فقط سی  و هشت نفر ایرانی  بوده اند.
امریکا  و صهیونیسم  برای "تحریف نامه ی ایرانیکا" سرمایه گذاری کلانی را انجام داده اند و برای آن تیم های بسیاری  را تدارک دیده اند که  مدیریت این تیم ها بر عهده  احسان یارشاطر مشاور بنیاد  فرهنگی  پهلوی ، استاد  اسبق دانشگاه تهران ؛ پیرو فرقه ضاله بهائیت و عضو لژ فراماسونی "مهر" و  عضو فعلی کلوپ روتاری  "رنچو پارک" لوس آنجلس است. از ویژگی های لژ مهر حضور استادان  علوم انسانی  بود که فعالیت خاصی را در کم رنگ کردن تاریخ و ادبیات ایران  و اسلام  و بزرگ نمایی  فرهنگ شرک آلوده  قبل از اسلام بوده است.
اما در تالیف ایرانیکا،  احسان یار شاطر همواره از پیروان فرقه بهائیت مدد جسته و  از این طریق سعی در  بکار گیری  اصطلاحات  و الفاظ فارسی  رایج در میان  بهائیان  داشته است.
وی  در فصل نامه ره آورد، می نویسد: " ایران سرزمین دین ها  و دین آوران است  و تنی چند از  نام آورترین دین آوران  جهان  همچون زرتشت  و مانی  و باب  و بها از این سرزمین برخاسته اند."
دولت آمریکا به احسان  یار شاطر  و تیم  های طرفدار  ایرانیکا به عنوان  ژنرال های  مهاجم  فرهنگی  می نگرد،  طوری که هزینه ایرانیکا  35 میلیون دلار براورد شده است  که بیش از یک  ونیم  برابر  بودجه بیست میلیون دلاری  کنگره آمریکا برای  ایجاد اغتشاش  سیاسی  اجتماعی  در ایران  است. اما ظاهرا بودجه  پروژه ایرانیکا  از سه محل تامین  می شود  ؛ بنیاد  علوم انسانی  دانشگاه کلمبیا؛  موسسات  و افراد  فرهنگدوست ایرانی و در نهایت دولت آمریکا و کنگره .  هزینه های جاری  محل کار نیز  بر عهده دانشگاه است. یکی از اعضای بنیاد کیان اظهار می دارد دانشگاه کلمبیا تحت نظارت سازمان سیا قرار دارد.

بنیاد ملی  علوم  انسانی در آمریکا یک موسسه فدرال است اما از شرایط کمک آن  به ایرانیکا  وادار ساختن  ورود سایر  ایرانی ها به  تیم حامی  این  مجموعه است؛ تیم  ایرانی علیرغم اینکه به ظاهر باید عهده دار بخشی از هزینه باشد تنها به ظاهر در این امر مشارکت می کند زیرا که  کمتر ایرانیی آماده همکاری با سازمان های  جاسوسی برای تحریف تاریخ مرز و بوم خود می باشد!
از  موسسات ایرانی  حامی  ایرانیکا  می توان بنیاد  "محوی"  متعلق  "ابوالفتح محوی" و بنیاد مطالعات ایران  و عناصر غارتگر بیت المال  و بهائی  مانند اسکندر  ارجمند ؛  ثابت پاسال و  بخشی از افرادی که عنوان هنرمند را یدک  می کشند مانند عارف خواننده آبله گون  و  شهلا سرشار  و انوشیروان روحانی از  بهائیان  ومطربین  و افراد فاسد و  منحط رژیم گذشته  و از لوس آنجلسی های فعلی  نام برد.
***
گردهمائی کانون دوستداران دانشنامه ایرانیکا پانزدهم فوریه 2007 (۲۶ بهمن) و با حضور احسان یار شاطر در دبی برگزار می شود. سیمین بهبهانی، عضو  کانون نویسندگان و انوشیروان روحانی از کارگزاران موسیقی رژیم پهلوی  و عارف خواننده از  کسانی که در جنگ تحمیلی  فعالیت وسیعی علیه دفاع مقدس داشت از دیگر شرکت کنندگان این همایش بودند. دانشنامه ایرانیکا گسترده ترین اثر معاصری است که در زمینه تاریخ و فرهنگ ایران به روایت  و سفارش صهیونیست ها  و امریکایی ها  گردآوری شده است تا تاریخ  ما  آنطور که خواسته غرب است نوشته شود. 
این مراسم پیرو مراسم سال قبل ایرانیکا که  به نام شب "بوعلی" درسوئیس برگزار شد و در آن نیز  جریان  انوشیروان روحانی  و  شهلا سرشار برای  جمع آوری پول در صحنه بودند. پطرس غالی دبیرکل سابق مصری سازمان  ملل به آن مراسم پیام  فرستاده بود.

 

در خرداد ماه سال گذشته انوشیروان  روحانی  وقتی که  ارکستر سمفونیک تهران در تالار وحدت تحت کنترل برادرش شهداد  قرار گرفته بود، با هدایت غیر قانونی و غیر متعارف  شهداد و سخنرانی وی به صحنه می آید وخود نمائی می کند که این موضوع  هیچ اعتراضی را از سوی مسئولین تالار وحدت و  شورای ارکستر سمفونیک تهران به وجود نمی آورد بلکه این  فاجعه با عنوان  مهمان ویژه روز سوم چه کسی بود مطرح می گردد!
***
رخنه های فرهنگی
رهبر معظم انقلاب اسلامی اخیرا با اشاره به اهمیت بسیار بالای مقوله فرهنگ به عنوان هویت و شاكله معنوی یك ملت و گستره وسیع و تأثیر عمیق آن در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی فرمودند: " «فرهنگ و هویت یك ملت و سمت و سوی آن» را می توان با استفاده از شاخص های مصداقی همچون عقاید، اخلاق، آداب، رفتارهای فردی و اجتماعی و خَلقیات ملی تشخیص داد.
.....اگر ملتی، از نظر شاكله ظاهری، مقبول و پیشرفته جلوه كند و از نظر فرهنگی و باطنی دچار نابسامانی باشد، ملت ورشكسته ای خواهد بود اما ملتی كه از نظر فرهنگی غنی باشد، حتی اگر برخی مشكلات سیاسی و اقتصادی نیز داشته باشد، بالقوه، ملت مقتدری است.
 
ایشان حفظ هویت و شاكله باطنی یك ملت را منوط به برطرف كردن نقایص و اصلاح رخنه های احتمالی در فرهنگ دانستند و تأكید كردند: روشنفكران، نخبگان، علمای دینی، فعالان سیاسی و در رأس همه، حكومت و حاكمان، قطب های تأثیرگذار در فرهنگ ملتها هستند كه هم توانایی تقویت فرهنگ و هم زمینه تضعیف و یا انحطاط آن را دارند.
........ اگر به شرایط كنونی فرهنگی دنیا دقت شود مشاهده می شود كه یك تهاجم عظیم و پیچیده در عرصه فرهنگ در جریان است.
........ با تحولات عظیم ارتباطاتی كه امروز در دنیا بوجود آمده، جنگ فرهنگی به عرصه ای با ابعاد مختلف و فراگیر و پیچیده تبدیل شده است.
ایشان جبهه استكبار را سردمدار اصلی این جنگ فرهنگی خواندند و افزودند: گستره تهاجم فرهنگیِ جبهه استكبار، همه كشورهای دنیا است اما در این تهاجم مهمترین هدف، نظام جمهوری اسلامی است زیرا نظام اسلامی در مقابل نظام سلطه ایستاده و اثبات كرده كه در این ایستادگی خود صادق است و توانایی مقابله و پیشرفت را نیز دارد.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به رسالتهای فرهنگی انقلاب اسلامی، تأكید كرده اند: راه مقابله با تهاجم فرهنگی جبهه استكبار، گسترش و تعمیق رسالتهای فرهنگی انقلاب اسلامی در عرصه های اخلاقی، رفتارهای فردی و اجتماعی، عقاید و باورهای دینی و مسائل سیاسی است.
***
به نظر  می رسد تحویل ارکستر سمفونیک تهران به آقای شهداد روحانی  خارج از  نظام ارزشی  ساختار  جامعه  و  در تلاش برای حساسیت زدائی  از باور ها  وتحقیر مردم و هنرمندان داخل کشور باشد که کاملا طراحی شده از سوی  ساختار های ویژه مرموز هدایت می گردد و شاید به توان به جسارت  تهاجمی پیچیده در عرصه فرهنگ دانست که در عرصه رفتار های فردی و اجتماعی و  تشکیک درعقاید و باورها دینی  و سیاست عرضه می گردد.
آیا وقت آن نرسیده است که  شورا های عالی فرهنگ  به رصد نکته های کوچک اما بسیار بزرگ در  فرهنگ  و هنر  بپردازند؟ و جامعه را با  هنر پاک  و هنرمند خردمند غنا بخشند؟
 
 

 
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 89
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 39
  • ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    2 3
    بی زحمت ارکستر ملی رو تحویل آقای گلریز یا کویتی پور یا شاید هم ساسی مانکن بدید تا این نویسنده محترم راضی بشن!!!!!
  • صابر ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    1 1
    بسمه تعالی سلام بابا آدم آخه هر عکسی رو منتشر نمیکنه که! شمام که شدین مثله بعضی ها
  • ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    2 1
    احمق جان اين كه دخترشه داره بغل ميكنه!
  • شهاب ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    1 2
    این تصاویر مشمئز کننده ، زیبنده ی سایت ارزشی مشرق نیست. شده اید مثل آن ... فاسدی که بر بالای منبر خواست نهی از منکر کند ، در حالیکه شیشه ی آب شنگولی به دست داشت و سر می کشید به مردم می گفت: ای مردم این گونه حرام خدا را حلال نکنید!!! بدون تعارف عرض می کنم بنده به عنوان کاربر هر روزه ی مشرق نیوز اصلاً انتظار درج چنین تصاویر زننده ای از شما نداشتم و در صورت تکرار تحریمتان می کنم!
  • ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    0 1
    برو بابا تو اصلا" ميدوني هنر چيه كه نظر ميدي هنر از نظر شما يعني كسي كه بياد از شما بخونه و تعريف كنه اونوقت ميشه عالي.خيلي خنده داريد شما.
  • علی ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    0 1
    این عکسا چیه می زنین!!!!!! اه اه اه برین جمع کنین خودتون رو بابا! خجالت بکشید
  • امير ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    1 0
    دمت گرم، عكساتم خيلي خوب بودف كلي استفاده كرديم، لطفا بيشتر از اين عكسا منتشر كنيد تا ما جوانان آگاه شويم.
  • عباس ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    1 0
    در جواب برخی از دوستان که گفته بودند چرا مشرق این عکسارو منتشر کرده باید گفت؛ شما اصل موضوع را ول کردید و چسبیدید به این عکسا. بابا طرف داره میلیون میلیون از بیت المالو میبره و با این سوابق آزادانه تو کشور میگرده و مسئولین فرهنگی هم حلوا حلواش میکنن و به ریش ماها میخنده اونوقت ما داریم میگیم چرا عکسشو زدین؟ در ضمن اگه این عکسا نبود برخی از این اقایون گیر میدادن که چرا مشرق بدون سند حرف میزنه . نکته جالب تو کامنتا این بود که هیچ کس یه انتقاد کوچولو از مسئولین نکرده!
  • صالحی ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    1 0
    کاملا موافقم. تو نظرات داره اصل موضوع فراموش میشه
  • محمد ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    0 1
    آقا جان کاری به عقاید شهداد روحانی ندارم. شایدم واقعا سخیف باشه. اما واقعا استاد در کار خودش و اصلا هم مطرب کوچه بازاری نیست. رهبر ارکستر درجه یکیه و جزو تنها رهبران ارکستریکه به خاطر گوش قوی و حافظه سرشار به هیچ عنوان از پارتیتور استفاده نمیکنن. با کسیکه زاویه ی عقیدتی داریم که نباید دانشش رو منکر بشیم، آقا بگین بیدین و لاقیدن تمام...
  • محمد ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    0 1
    این جور نقادی درست نیست. مثل نقدهای ادبی آقای رهگذره که همه چیزو میگه صهونیستی... درصورتیکه با استفاده از شیوه خودش میشه ثابت کرد که داستانای خودشم بن مایه اسرائیلی دارند...
  • ياشاسين ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    0 1
    عكس هاي مردم رو منتشر نكنيد بابا ، يه روزم يكي عكس هاي شما رو منتشر ميكنه ها! افتاد....
  • رضا ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    0 0
    این عکس ها که محرمانه نیستند، یارو جلو همه دارا هنرشو نشون می ده و بی بی سی هم پخش می کنه! پس نباید کسی ناراحت بشه ! هیچ عکس خانوادگی منتشر نشده ! اما این که مشخص هست هزار چهره بودن این افراد است ! در اروپا و لوس انجلس ضد انقلابند و جک می گن و به ما می خندن ! اما توی ایران یک ژست ملی خلیج فارسی هم می گیرن! پول بیت المال و هدفمندی یارانه ها می ره توی جیبشان! پیشنهاد من نخواندن مطلب بالا است ! "فقط فرمایشات مقام معظم رهبری در داخل متن کفایت می کند"
  • سید مهدی ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    2 0
    شهداد روحانی یکی از بزرگترین مسیقیدانان ایرانی در جهانه و حتی شهرتی بیش از شجریان داره. او تنظیم کننده اکثر آثار یانی است و کافیست جستجوی کوتاهی درباره وی در اینترنت انجام دهید تا ببینید کسی بهتر از وی برای رهبری ارکستر با جایگاه جهانی وی نداریم. اینکه چه رفتاری داشته و داره ربطی به هنرش نداره و نمیشه هنر او رو زیر سوال برد خجالت بکشید با این اراجیفتون
  • ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    0 0
    از کجا فهمیدی دخترشه؟
  • پویا ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    0 0
    دیگه مشرق سخیف ترین از این اراجیف می تونی بنویسی ؟ مطربی؟ شما چه سواد موسیقایی دارید؟ بابا به خدا لازم نیست در مورد همه چی اظهار نظر کنید. ایشان یکی از قابل احترام ترین ایرانی های مطرح شده در سطح جهانه.
  • ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    0 0
    اتفا قا برخلاف نظر برخی دوستان بنده موافق این افشاگریها هستم.چندی پیش در بنیاد رودکی به لطف مدیر عامل جدید مدیران جدیدی وارد شدند که کی از ایشان منتسب به نهضت آزادی بود ودیگری ... بود که به دوستی وسیع با دانشجویان دخترش شهرت داشت وی 45 سال سن دارد واز اساتید ... سینما تاتر است که به لطف ...آمد و دستی نامریی هردوی آنها را به جای اولشان بازگرداند ....در برگزاری کنسرت های هنرمندان مفسده انگیز در تالار وحدت و جولان به هنرمندان مذموم تاتر ید طولایی دارد اما معاونت هنری یکسال است که خواب خواب است.برای ... لالایی بخوانید تا گند همه مدیران منتسب ایشان در بیاید.خواهشن جهت روشنگری نمایش دهید.
  • مرتضي ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    0 0
    به فرض كه مشهوره! صرف شهرت كه دليل نمي‌شه طرف كارش درسته كه. الان مخملباف را هم مشهورش كردند، اين يعني خيلي هنرمنده؟! به فرض كه ماهر هم هست! آيا هركي ماهره را بايد همه كاره‌اش كرد؟ چطوريه كه همين مجيد انتظامي خودمون با اين همه مهارت و استعداد براي اين كار انتخاب نشده؟!
  • ali ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    0 0
    باسلام.هر چقدر صادقانه بگوییم حرفمان بیشتر به دل می نشیند.شاید روحانی حتی عامل سیا باشد ولی از دید هنری فوق العاده برجسته است.من با وجود موافقت با خط مشی شما ولی با نویسنده که کوچکترین اطلاعی از موسیقی و آقا روحانی ندارد، مخالفم
  • محمدی ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    0 0
    چرا؟! مشکل اخلاقی نداره این عکس! خیلی خوب افشاگری شد در مورد این ملعون. ما تصور دیگه ای از این بابا داشتیم. ممنون مشرق
  • ناشناس ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    خجالت بكشين نوش افرين وپورنو؟اين مزخرفات چيه ؟از كجا اين مطالب را در اورديد ؟اقاي روخاني موسيقدان بزرگي است .
  • ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    تا زمانی که توسط غربی ها ایرانی ها بزرگ و کوچک بشن... همیشه همین هستیم...
  • رفیق ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    آه آه از دست صرافان گوهر ناشناس
  • ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    اگر هنر یک موهبت الهی و انسانی باشد، آیا بدیها و زشت رفتاریهای مثلا" یک هنرمند در آثارش راه پیدا نمی کند؟ اگر چنین نیست، پس چرا هنرمندان آثارشان را حاصل جوشش درونشان معرفی می کنند؟ آیا مفهوم جمله «از کوزه همان طراوت که در او است» در خصوص افراد لاقید و الحاد گرا صدق نمی کند؟ هنر یک محصول روحی است، که دقیقا" روح و روان مخاطبان را نشانه می گیرد! پس بنگرید که روح و روانتان را در اختیار چه کسانی قرار می دهید.
  • non ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    ما هر هنری که موجب ارتقاء جامعه و رشد و تعالی آن نشود و در راستای اسلام و ترویج آن نباشد را بی فایده می دانیم این که بد آموزی هم داره می شه هنر را مخالفان تعریف کنند من می گم اگر این هنره افریقایی های آدم خوار که تبل می زنند هم هنرمند هستند کلاسیک را هم می خواهند خراب کنند
  • صبا ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    کسی منکر هنر این افراد نمی شه موضوع اونجاست که هر هنرمند بزرگی را به خاطر تنها بعد هنریش که نمی شه در راس فعالیت های کشور اسلامی قرار داد اگر کشورمون اسلامیه الویت با شاخصه های فرهنگ اسلامی طرفه و در درجه های بعد تخصص شخص،اگر هر متخصص دانشمند بخواد چنین کرسی هایی را بگیره ببینید چندنفر از همون لس انجلسی ها در رشته های خودشون متخصصین قابلی هستند،اشکال از ما و نظام آموزشی ماست که چنین متخصصینی در بین بچه های ارزشی کمتر و یا هرگز دیده نمی شن باید به حال خودمون فکری کینم
  • صبا ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    کسی منکر هنر این افراد نمی شه موضوع اونجاست که هر هنرمند بزرگی را به خاطر تنها بعد هنریش که نمی شه در راس فعالیت های کشور اسلامی قرار داد اگر کشورمون اسلامیه الویت با شاخصه های فرهنگ اسلامی طرفه و در درجه های بعد تخصص شخص،اگر هر متخصص دانشمند بخواد چنین کرسی هایی را بگیره ببینید چندنفر از همون لس انجلسی ها در رشته های خودشون متخصصین قابلی هستند،اشکال از ما و نظام آموزشی ماست که چنین متخصصینی در بین بچه های ارزشی کمتر و یا هرگز دیده نمی شن باید به حال خودمون فکری کینم
  • ناشناس ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    متاسفانه هنرمندان ما قید تعهد را زده اند،شده اند بوقلمون هفت رنگ،در هر جمعی خودشون را به رنگ جماعت می کنند،وقتی مسئول فرهنگی ما با دعوت ضدانقلاب ها و لس انجلسی ها کار فرهنگی می کنه خوب خروجی کارش می شه جوانانی که فکر می کنند روشنفکری در اینه که از چنین هنرمندانی طرفداری کنند تنها به خاطر تخصصشون و مولفه های اسلامی می تونه نادیده گرفته بشه،جوان ایرانی عزیز که اسلامی بودن برایت باید افتخار باشه که همه دنیا دارن به سمت اسلام میرن اما ما ازش فراری هستیم همون اسلامی که یک یا چند بعدی نیست و تمام ابعاد زندگی فردی،اجتماعی،سیاسی و فرهنگی را پوشش می ده بیدار بشیم و به اولویت ها فکر کنیم ،شاخص ها را گم نکنیم
  • ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    ارواح طيبه شهدا شاد باد
  • ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    انقدر همه چیزو سیاه نبینید ضمنا روحانی موسیقدان مطرحی است قاطی کردن مسایل کار اشتباهی است0
  • مهدی ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    فکر نمیکنم مطلبی که نوشتید درخور سایت و شان استاد بزرگ روحانی باشه ، به هر حال همه ی ما میدونیم که موسیقی ما به خانواده روحانی مدیونه و ایشون از بزرگان موسیقی دنیا به شما میان ... از سایت خوب مشرق انتظار همچین مطلبی نمیرفت ...
  • ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    خیلی ... مشرق
  • ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    خداییش ارکستر رو باید تحویل اینا بدن یا مجید انتظامی ها که با خون دل توی موسیقی سالهاست در فضای انقلاب کار می کنه؟
  • احمد ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    شما هم كه شدين كيهان.دخترشو در آغوش گرفته به توچه؟بهائيه به توچه؟وزير ارشاد كه نشده!مديريت هنري ميكند
  • ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    آدم بايد خيلي گنده باشه كه ياني رهبري اركسترشو تو آكروپليس بهش بده ! پس شهرداد روحاني موسيقي دان بزرگيه! ضمن اينكه آهنگ بازيهاي آسيايي 98 تايلند رو هم او ساخته ! من هم آدم مذهبي هستم و از اين آدمها منزجر ! اما حق را بايد گفت اگرچه بر عليه ما باشد ! نويسنده اين مقاله يه آدم دروغگو و راديكاله !!!
  • مهدی ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    واسه ماکه بقول خودمون مسلمونیم و ادعای داشتن نظام اسلامی روداریم حداقل نبایدچنین آدمی رو میاوردیم توی هرکاری اول تخصص بعد تعهد ملاکه مگه مجید انتظامی خودمون چش بود
  • ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    با سلام خدمت دوستانی که نظر دادند و کسانی که نقد بنده را میخوانند: بنده بعنوان یک هنرمندو منتقد به دوستان عرض میکنم که: 1-اثر هنری نقد میشود نه خالق اثر 2-اثر هنری وقتی قابل نقد است که معیارهای سنجش هنری داشته باشد 3- نقد و نقادی باید علمی و بر اساس اصول نقد انجام شود 4- نقد سلیقه ای ممنوع با توجه به پارامترهای بالا یک سوال از دوستانی دارم که مخالف این اقا هستند : شما تا بحال کنسرت یانی را ندیده اید ؟ شما با دیدن و یا شنیدن این اثر مشعوف نشده اید و لذت نبرده اید ؟ شما اثار سینمائی هالیود را ندیده اید ؟ حتما و مسلما دیده اید . پس به این سوال پاسخ دهید شما به خاطر اینکه مثلا فلان خانم هنرپیشه عریان بوده و یا فلان کار غیر اخلاقی از نظر شما را انجام داده فیلم را نمیبینید ؟ حتما میبینید پس با خود صادق باشید بقول چارلی چاپلین که به دخترش گفت : تو میتوانی برای هنر عریان بروی صحنه بروی و پوشیده پائین بیائی . اصل نقد این را میگوید . هنر برای هنر هنر را باهیچ چیز مخلوط نکنید هنر در ذات خود ناب است موفق باشید
  • ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    1 0
    این دختر خودشه عقده ای
  • ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 1
    گرچه پاسخ به افراد نادان و بی ادبی مانند شما نباید داد ولی برای بقیه مخاطبین عرض کنم، اگرهم دختر خودش باشد با این وضع لباس و حجاب پدرش شایسته رهبری یکی ارکستر سمفونی ایران اسلامی نیست! ممنون مشرق
  • ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    احسنت! مشکل تنها عکس نیست (گرچه عکس هم هست) ولی مهمتر از اون مسایل مذکوره
  • مرتضي ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    بدتر شد كه! بابا اينقدر بي‌غيرت؟!
  • شهریار ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    می خواستم صداقت مشرق را هم امتحان کنم ، در یک جستجوی اینترنتی مصاحبه نوش افرین زن بدبختی که جوانی و آبرویش را در منجلاب هنر نمائی در سینما و آواز خوانی و مطربی از دست داد این گفتگو را بارادیو فردا داشته است: آوريل 2011 ... نوشآفرین، ستاره موزیک پاپ در سالهای پیش از انقلاب ۱۳۵۷، در گفتوگویی .... آهنگ گلهام گل آفتابگردون اصلا از کارهای آقای خشنود نبود. یک آهنگ ترکی بود. بله. ترکی استانبولی بود که آقای شهداد روحانی دادند به من و آقای دبیری هم ... اگر اطلاع داشته باشید از نظر ارشاد پخش کنسرت و مصاحبه هنرمند ایرانی با رادیو های بیگانه ممنوع است البته مگر آنکه آن فرد خودش بیگانه باشد! هیچ فرصت رسانه ای به هنرمند ایرانی داده نمی شود اما افراد بهائی امکان تبلیغ وچهره شدن را می یابند و تبلیغ طوری اثر می گذارد که وزیر هم باورش می شود وگرنه موج حمایت از شهداد و خط و خطوط آن در تلویزیون امریکا نیز وجود و 3 شب پیش برنامه برای شهداد از آن تلویزیون نیز پخش شد.
  • ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    دوست عزيز دانا مشكل مملكت اسلامي مطربي نيست !مشكلات اقتصادي و بيكاري كمر مردم رو شكسته شما ها گير داديد به هنرمندان؟! چرا وقتي فيلم ... مياد بيرون همچين برخوردي نميشه ؟
  • محمد ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    نویسنده مطلب یه حسود کم عقله، آشکارا!
  • مرتضي ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    خدا انشاالله با ايشون محشورتون كنه. آمين
  • مرتضي ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    اينجا كسي از ناشناسا نظر خواسته؟
  • ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    ببین برادر من تا موقع ای که همدیگر را بوس نکردند مشکلی نداره!!! من نمی دونم چرا بعضی از دوستان از مرحله پرت هستند.
  • ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 1
    آیا اگر غرب متمدن نبود....این غرب زدگان بزرگ شده توسط غرب بودند؟ همیشه مشرقی باشیم..... یا علی
  • كريم ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    بحث خيلي جالبي بود و در عين حال تعجب برانگيز ! ما براي فرزندانمان وقتي معلم استخدامي كنيم ! ده ها بار گزينش مي شوند ، اما مدير هنري جاسوس اصلا مسئله اي ندارد! اما اين هنرمندان و افراد فاسد بودند كه منجر به حساسيت مردم و دفاع از ارزش ها و انقلاب شدند مگر شما فكر مي كنيد انها كه او را انتخاب كردهاند بهتر از اين هستند! يكي ازنزديك ترين اقرباي شوراي اركستر در رقص شهرزاد نيمه عريان به صحنه امده بود و ديگري نيزخانه مجردي جلو هنرستان موسيقي برپا داشته بود كه پهلبد وزير فرهنگ شاه او را از مديريت هنرستان اخراج كرد، اما حالا براي ما مردان فرهنگ و موسيقي وهنر كاش وزير مرعوب اين افراد نشده بود و با انان همراهي نمي كرد!
  • شيخي ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
    0 0
    زياد خودتان را خسته نكنيد 24 و 25 تيرماه انشالله در كنسرت تهران خواهيم بود! به كوري شما ها كه خيال كرديد مي توانيد با آقاي شهداد مقابله كنيد!
  • رهگذر ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
    0 0
    دوستان در سایت بی بی سی ، یک مستند از ایشان گذاشته. می توانید ببینید. که این دختر خود شهداد روحانی است. در ضمن، دوستان 2 نمونه از موسیقی های به قول شما سخیف ایشان را فقط نام ببرید. به اسم حزب اللهی گری که نمی شود حرف مفت زد. کجا شهداد روحانی هر هفته یا ماه در بی بی سی برنامه دارد؟؟؟؟ در ضمن با همین حرف ها همه را از خود رانده اید. مملکت که فقط انرژی هسته ای و سلول های بنیادی و سد و راه نیست. این همه اراجیف تحت نظام ما تحویل مردم داده می شود. به صرف خارج نشینی و نداشتن حجاب همه شده اند آدم فاسد و ... یادتان رفته کروبی که موی دختران را در خیابان قیچی می کرد به کجا رسید؟؟؟ آن ها که ایدۀ جدایی دختر و پسر در دانشگاه را داشتند، حالا چه می گویند؟؟؟ دانشگاه ها چه شد؟؟ جامعه به کجا رفت؟؟ ارزش سایت خود را با ارائه خبر از روی بی خبری کم نکنید. آفتاب از هر طرف که طلوع کند، آفتاب است، اما به شرطی که آفتاب باشد. . .
  • ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
    0 0
    اگه توبه کنه که مشکلی نداره
  • هدهد ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
    0 0
    خانه از پایبست ویران است/خواجه در بند نقش ایوان است!
  • قلي ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
    0 0
    خدارو شكر مملكت ما دزد و قاتل ارازل اوباش معتاد نداره مملكت گل و بلبل فقط مشكل ما اينكه طرف با سگ مياد بيرون و يا ماهواره داره يا لباسش مشكل داره بهتر نيست به جاي جمع كردن اين چيزا بريد كاسبهاي مواد مخدر جمع كنيد
  • ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
    0 0
    این اخبار است یا صفحه خیالبافی های یک آدم بیمار! تمام دنیا ما و به قول شما کشور اسلامی ما نیست که همه چیز را با آن بسنجیم. فرهنگ ما ایرانیها فرهنگ غنی ای است. اما امروز چه بر سر آن آمده و مسئول آن چه کسانی هستند جای تفکر دارد. متأسفم برای ایران امروز! متأسفم برای فرزندان ایران امروز! به امید روزی که مانند امروز نباشد!
  • حسين ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
    0 0
    شخصيت هنري آقاي روحاني كاملا محترم هست. كسي در هنرمندي ايشان و ديگر هنرمندان ضد انقلاب، بهايي و صهيونيست شكي ندارد. به عقيده من اگر كسي راهي را انتخاب مي كند بايد پاي همه چيزش هم بايستد. اينكه روحاني عقيده محكمي به انقلاب و اسلام ندارد نبايد برايش نقطه منفي باشد! بايد به آن افتخار كند! اين ما مردم حزب اللهي هستيم كه با اين افراد زاويه داريم! و چنين اعتقاداتي برايمان ننگ است! و مسئولين مقصر اصلي هستند كه چنين آدمي را براي ترويج ارزش هاي والاي انقلاب اسلامي منصوب مي كنند!
  • ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
    0 0
    راجع به هر زمینه ای اظهار نظر میکنید بدون اینکه چیزی در چنته داشته باشید. پر گوئی کار ابلهان است. علی الحصوص که چرند گوئی هم باشد.
  • اصغر ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
    0 0
    خدا رو شكر زنش را با خودش نمي‌آره كنسرت. وگرنه روي صحنه چه فضاحتي به بار مي‌آمد!
  • امیر ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
    0 0
    کلیه مطالب ذکر شده در مقاله بالا از جمله بهاییت آقایون روحانی و همچنین مطالب مطرح شده راجع به خانم نوش آفرین تماما کذب محض بوده و تراوشات ذهن یک بیمار روانی است.. اون عکس هم که دختر ایشونه ... خدا نمیگذره از کسی که با آبروی مردم به آسونی بازی میکنه حالا میخواد مقاله نویس باشه یا سایتی که مقاله رو منتشر میکنه ...
  • جهان ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
    0 0
    براي شما و براي خودم و تمام ايرانيها متاسفم . شما كه مسئلا" روشنفكر و اصحاب رسانه ايد از بقيه چه انتظاري داريم . مهاجرت نخبه هاي علمي و فرهنگي و هنري بعلاوه سرمايه هاي مادري حق ماست با شما و دارو دسته ... متاسفم آقاي سردبير
  • سید ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
    0 0
    مشرق... مشرق... مشرق قصد تهمت ندارم... اما بنظر بنده شاید جریان انحرافی در این قضیه نقش داشته باشه. اصلا وجود همین جریان باعث خیلی از ابن انحرافات تو سطحهای بالای دولت شده که وزارت فرهنگ و ارشاد یک نمونه از این دسته. شما باید برین ارتباط این قضایا رو با جزیان انحرافی پیدا کنین. ضمنا اطلاع رسانی دلیل نمیشه که شما خودتونو به گناه بندازین و این عکسها رو نشون چند میلیون آدم بدین. فکر می کنین تا حالا چند میلیون گناه براتون ثبت شده... از آخرت خودتون بترسین...
  • hadi ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۳
    0 0
    معلومه کسی که این مقاله رو نوشته هیچ اطلاع موسیقیایی نداره . نمیدونم بهاییت چه ربطی به موسیقی کلاسیک داره و چرا حتی هنر رو هم سیاسی کرد. خانواده روحانی کلا خیلی مشهورن و مادرشون تو تهران زندگی میکنن و برادرا تا اونجا که من میدونم همه خارج از کشور. آقای روحانی نوازنده قوی هستند و تا اونجا که من از اعضای ارکست سمفونیک شنیدم دارای قدرت بالای رهبری گروه هستند و از پس سخت ترین آثار بر میان . مثل آثاری که تو جشنواره فجر اجرا کردند مثل پیانو کنسرتوی چایکوفسکی و اگمونت بتهون . ایشون فردی بسیار معروف تو دنیای کلاسیک هستند فقط کافیه ویکیپدیای انگلیسی رو یه نگاهی بکنین. زشت این حرفا ، ایشون یه افتخارن
  • مرتضی ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۳
    0 0
    کشور ما کشور آزادی است، همه مشغول کار خودشون هستند، دفتر موسیقی کار خودش را می کند و ارشاد و وزیرش دستورات خودش را می دهد حالا مدیرکل دفتر موسیقی اصلا مسئولیت و وظیفه به گوش کردن ندارد ! اگر اغا بابک از دستور خوشش امداجرا می کند و گرنه نه! حالا این عکس ها که هیچ بروید مالک ارکستر سمفونیک جمهوری اسلامی را در حال هم اغوشی با زنان دیگر در کنسرت یانی ببینید! هرزگی نوش افرین و فروش عکس های برهنه او ، از ماجراهای پر سر و صدای مجلات زرد قبل از انقلاب بود ! وی حتی در بی بی سی و صدای امریکا گفته از این رسوائی هایش خجالت نمی کشد! اخیرا هم از سر فساد و عدم پذیرش وی در خانواده مردان ایرانی و حتی غربی خود را فیمینیست اعلان کرده است! با ان سوادش فیمینیست هم شده است! برای حذف عفاف و پاکی و شرم زدائی از جامعه هردو رسانه بی بی سی و آمریکا روی این مطرب خیابانی اخیرا بسیار مانور داده اند! از مشرق و سردبیر آن برای داشتن جسارت برای طرح موضوعات مشکل باید تشکر هم کرد.
  • مینا سادات ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۳
    0 0
    هنر اصیل هنریست که شود در آن به ذات خالق پی برد .. برهنگی جایی در هنر اصیل ندارد جز برای جلب مشتری
  • ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۳
    0 0
    منظورت از ما دقیقا کیه؟ ما که اصلا مثل شما فکر نمی کنیم.
  • سسس ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۳
    0 0
    بحث سره مصاحبه با هنرمند های ایرانی نیست سره خود فروختگی برخی به ظاهر ایرانی است که امنیت ملی را زیر پاهایشان له می کنند بدون آنکه متوجه شن چه کاری دارند انجام می دهند !
  • نادر ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
    0 0
    خانه از پاي بست ويران است خواجه هاي مادر بند دوزلف پريشانندااااااا
  • nدوست ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
    0 0
    با سلام مطالب حال و گذشته را در باره رهبران ارکستر خواندم برایم جالب بود که تخصص افرا برایتان اصلا مهم نیست و بقیه مطالب نیز بر اساس شنیده ها به رشته تحریر در آمده است برادر عزیز و ارزشی ... دفاع بد و غیر منطقی از هر چیزی بهترین کمک برای رشد و پرورش ان است حال با اینگونه مطالب چگونه می خواهیم تاثیر گزار باشیم. روحانی یک هنرمند شناخته شده در جهان است اگر قرار باشد افرادی که در مطالب گذشته شما نیز بود به ایران نیایند دیگر چه کسی رهبر ارکستر شود. اصلا انتقاد خو را با پیشنهاد درست و منطقی بیامیزید تا مورد قبول واقع شود. در پایان صحبتی با آگاهان:چه کسی بی اطلاع هست که حضور و .... افراد در برنامه های مهمی از جمله ارکستر با هماهنگی مراکز ذی صلاح انجام می پذیرد پس ما نمی توانیم کاسه داغتر از اش باشیم. متشکرم
  • ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
    0 0
    ببخشید که اسمش تو کیهان نیست. من از شما معذرت می خوام... من از طرفداران آقای روحانی هستم. شما آلبوم "نهان مکن" آقای عصار با آهنگسازی آقای روحانی رو گوش کنی متوجه می شید.
  • ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
    0 0
    شما تشخیص می دی کی نظر بده آقا مرتضی ؟؟؟
  • سسس ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
    0 0
    ظاهرا شما از نعمت بینایی بر خوردار نیستی !! به هر حال انشالله با هم محشور شوید !!
  • رحمان یا الیا ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
    0 0
    آهای مشرق کو نظر من؟؟؟؟ تائیدش چرا نکدین
  • علي ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
    1 0
    نويسنده محترم اين متن پر از تهمت و افترا 1) شمااصلا مي دوني معني مطربي چيه؟ فرق بين مطرب و موسيقي دان چيه؟ آقاي روحاني كه فوق ليسانس موسيقي از بهترين دانشگاه هاي دنيا داره مطربه؟؟؟ شما براي چي اصرار دارين به زور ايشونو به بهائيت منتسب كنيد؟شما كه اين قدر تو زندگي ايشون كنكاش كردين چرا يه سرچ نكردين تو اينترنت ببينين كه تو نشست خبري كه ايشون تيرماه پارسال داشتن يكي از خبرنگارا راجع به همين مسئله و اين شايعات ازش پرسيدو آقاي روحاني تكذيب كرد و گفت پدرم به شرط خوندن نماز برام ويولن خريد.(در صورت لزوم لينك سايت مصاحبه كه يه سايت رسميه رو مي تونم بذارم هر چند فكر مي كنم فايده نداره چون هدف شما چيز ديگه اي هست).مگه شما مسلمون نيستيد؟ مگه نميدونيد تهمت و افترا و ديگران رو با نام هاي بد خوندن چه گناهي داره؟ در ضمن اعتقادات ايشون به خودش مربوطه.ايشون هيچ وقت نيومده ايران كه راجع به عقايدش صحبت كنه بلكه فقط اركستر سمفونيكو رهبري كرده .پس شما هم بهتره حرفه اي برخورد كني و كارشو نقد كني نه اينكه دنبال تفتيش عقايد باشي. 2)چون بي بي سي يه مستند ازش ساخته و يكي از كنسرتاشو نشون داده شما بايد بنويسيد هر ماه ! با بي بي سي برنامه اجرا ميكنه؟ايشون كه 35 ساله خارج از ايران زندگي مي كنه از كجا بايد بدونه كه شما از شبكه بي بي سي بدت مياد تااجازه نده بي بي سي كنسرتاشو پخش كنه؟ !. شما كه اين عكسارو به پيوست مطالبت گذاشتي چرا اشاره نكردي كه اين دخترشه؟؟من ميگم :به خاطر اينكه ملت دچار كج فهمي بشن.حالا چون ايشون يا دخترش به بعضي چيزايي كه ما پايبنديم پايبند نيست. اينا كافرو بي دينن وجاشون تو جهنمه ولي ما جامون تو بهشته؟اين قدر مطمئني ؟ 3)شما تو نوشتتون گفتيد كه ايشون براي يكي ازترانه هاي نوش آفرين موسيقي ساخته.. شما كه در جريان كاراي ايشون هستي يه بارآلبوم مشتركي كه با عليرضا عصارداده رو گوش دادي؟ حتما گوش ندادي كه به ايشون ميگي مطرب.جالبه با ايشون تو امريكا مصاحبه مي كنن و ازش ميپرسن كه چرا به جاي عصار با خواننده هاي لوس آنجلسي كار نميكني ايشون ميگه چون اينجا(امريكا) اهنگاي عاشقانه سطحي مد شده و من با هر خواننده اي كار نمي كنم..غير از اين مگه شما هميشه نميگيد كه معيار حال فعلي افراده؟ در اين سي سال اخير و بعد انقلاب ايشون با چه كساني كار كردن؟؟ايشون كه تو امريكاست مگه نمي تونست با اين خواننده هاي لوس آنجلسي همكاري كنه و كلي هم پول به جيب بزنه؟! همه اينا به كنار ايشون يكي از بهترين رهبراي اركستر دنياست و افتخار ايرانيا كه مي تونه باعث پيشرفت تنها اركستر سمفونيك ما بشه.اگه يه بار كنسرت اركستر سمفونيك رو با رهبري ايشون مي رفتيد مي ديديد مي فهميديد من چي ميگم.اگه واقعا دلتون براي موسيقي و هنر اي مملكت مي سوخت حرفه اي برخورد مي كرديد و سعي نمي كرديد يه آدم بي حاشيه رو به هر قيمتي كه شده به زمين بزنيد.امان از اين بي اخلاقي ها كه دامنگير جامعه ما شده.
  • محمد ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    انوشیروان روحانی و شهداد روحانی بهایی نیستند. انوشیروان بعد از انقلاب در ایران ماندگار شد و چند بار برای کنسرت به خارج از کشور رفت. ایشون اگر مشکلی داشت حتما باهاش برخورد می شد. تو را به خدا و به هر چیزی که اعتقاد دارید به افراد تهمت نزنید. نمی دونم آیا واقعا دغدغه فرهنگ رو دارید یا با شهداد روحانی مشکل دارید یا هر چیز دیگه.... ولی انصاف رو رعایت کنید. همه ما ایرادات زیادی داریم و اگر از کسی خوشمون نمی آد و می خواهیم ازش انتقاد کنیم تا عقده هایمان را خالی کنیم می شه بدون تهمت و افترا این کار رو کرد. تا لااقل خوانندگان مطالب شما بجای اینکه از تهمت و افترا ناراحت شوند و یا از سر ناآگاهی دچار گمراهی شوند به تحلیلتان بخندند و مطلب شما سبب انبساط خاطر گردد. بخاطر القای دروغ توسط شما (در آغوش گرفتن یک زن در حالیکه اون فرد دخترش هست) کل مطلب شما فاقد ارزش رسانه ای می باشد. ضمنا یادمان باشد که در تصاویر و عکسهای دفاع مقدس کم نبود عکسهایی که جوانان رزمنده در زمان وداع با خانواده مادرشان را در آغوش می گرفتند. باید در مسلمانی و یا حداقل آزادمردی نویسنده محترم شک کرد.
  • ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    دوست عزیز! آقای روحانی بهایی نیست.
  • عاصی ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۷
    0 0
    آبروی هر تریبون داری رو ببرید...
  • سید حسین ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۵
    0 0
    با سلام این مطلب بسیار مطلب بد و زننده ایست و با این تحلیل های سطحی که بیشتر به فحش شبیه است تا تحلیل راه به جایی نمی برید همین شما آبروی نظام را برده اید و دل آقا را به درد آورده اید خدا به شما عقل بدهد
  • ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    ما باید به داشتن چنین هنرمندانی افتار کنیم و باید شاد شویم که شهرداد روحانی که یکی از برجسته ترین آهنگسازان کشور ما است با ارکستر داغون تهران همکاری کند. در ضمن اونی هم که بغل کرده نه مدونا نه واننده خارجی! دختر شهرداد روحانی بنام سارا روحانی هستش که از خوانندگان سرشناس اپرا هستند! جای تاسف دارد این گونه نگاشتن شما
  • mone ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۵
    0 0
    فقط همين را ميگوييم كه اطلاعاتتان بسار انك است زيرا او دخترش است
  • ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
    0 0
    متاسف هستم که فقط به دنبال محکوم کردن دیگران هستید . به راحتی تهمت می زنید و خود را مسلمان می دانید
  • محسن ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
    0 0
    شهداد روحانی زحمت کشیده موسیقیدان و موزیسین شده.میدونی رهبر ارکستر شدن چه کار سختیه؟ راستی شما خودت چه کاره ای؟ نکنه از همین آدما هستی که از پاچه خاری امرار معاش می کنن.خودت میدونی منظورم چیه
  • محسن ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
    0 0
    من هیچ وقت بی بی سی رو قبول نداشتم.بخاطر اینکه همش میخواد ایرانی هارو بترسونه.ولی خوبی سایتشون اینه که وقتی نظر میدی سریع میذارن تو سایت.ولی شما بررسی میکنی.این که نشد نظرسنجی.
  • احمد ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
    0 0
    مولانا ميگه: مه فشاند نور و سگ او او كند. . . هر كسي بر طينت خود مي تند. . .
  • سپهر ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
    0 0
    واقعا که براتون متاسفم اون شخصی که این مطلب و نوشته معلومه هیچ بویی از فرهنگ و موسیقی ایرانی نبرده.
  • ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    0 0
    لطفا بی اطلاع حرف نزنید نویسنده محترم که مثلا خواسته از ارزشها دفاع کنه ، خیلی بی اخلاقی کرده . چون این خانمی که عکسشو گذاشته سارا روحانی دختر خود استاد هستند.
  • ایران ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۱
    0 0
    استاد روحانی ازجملی مفاخر موسیقی ایرانه!! نمیدونم چرا قصد دارید ایشون رو خراب کنید احتمالا یه کار سفارشی می خواستید براتون انجام بده و چون نداده حالا... زنده باد روحانی ها ....
  • علی ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۴
    0 0
    یعنی نویسنده ی این مقاله اخر عقده ای و وطن فروشه همینو می تونم بگم
  • امیر ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
    0 0
    چرا جوک میگی؟ آخه تو موسیقی حالیته؟ اصلا دین چه ربطی داره به موسیقی؟ مثلا طرف مسیحی باشه نمیتونه رهبر ارکستر باشه؟ اینم که دخترش سارائه. قشنگ ترین آهنگ های ایرانی رو به جهان شناسونده. جوک میگی؟
  • شهرداد ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    1 0
    فقط و فقط و فقط می تونم بگم خاک عالم بر سرت مشرق نیوز توی دلم بالای 2000 تا فحش بهت دادم و نفرینت کردم که اینجوری به بزرگترین هنرمند کشورت توهین نکنی . روانی نفهم بی همه چیز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس