نیروهای عراقی و یگان های شبه نظامی متحدشان، موسوم به بسیج مردمی، با پشتیبانی هواپیماهای عراقی با مهاجمان درگیر و موفق شدند حمله آنها را خنثی کنند.

 به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری شین‌هوا از تکریت،منبعی امنیتی در استان صلاح الدین اعلام کرد نیروهای امنیتی عراق  حمله گسترده (گروه تکفیری صهیونیستی) داعش را در منطقه ای کوهستانی در این استان شمالی عراق دفع کردند، که به کشته شدن دست‌کم 25 تروریست داعش منجر شد.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، به این خبرگزاری گفت این حمله در ساعات اولیه صبح زمانی روی داد که ده ها ستیزه جوی داعش با پشتیبانی تیربارهای سنگین و شلیک خمپاره و راکت به سوی مواضع نظامی در کوه های مکحول پیشروی کردند.

این منبع خاطر نشان کرد نیروهای عراقی و یگان های شبه نظامی متحدشان، موسوم به بسیج مردمی، با پشتیبانی هواپیماهای عراقی با مهاجمان درگیر و موفق شدند حمله آنها را خنثی کنند. این درگیری ها به کشته شدن دست‌کم 25 ستیزه جوی داعش و انهدام سه خودروی بمب گذاری شده آنها و چهار دستگاه خودروی حامل تیربارهای سنگین منجر شد.

وی افزود در این درگیری ها چهار نیروی امنیتی کشته و 19 نفر دیگر زخمی شدند.

این منبع گفت طی این نبرد، هواپیماهای جنگی و بالگردهای توپدار عراقی مسیرهای تدارکاتی داعش را در جاده ها از شهر حویجه، حدود 90 کیلومتری غرب شهر کرکوک، بمباران و گلوله باران کردند.

این منبع خاطر نشان کرد درگیری های پراکنده در مناطق نزدیک به میدان های نفتی عجیل و علاس در شرق شهر تکریت مرکز استان صلاح الدین ادامه یافت.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس