کد خبر 530316
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹

منابع عراقی از پیشروی های نیروهای این کشور در غرب فلوجه و وارد کردن تلفات و خسارات سنگین به تروریست های داعش در این منطقه خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه النهرین، علی داود الدلیمی رئیس شورای الخالدیه در شرق الرمادی گفت: نیروهای امنیتی و مردمی در سایه حمایت هوایی به سوی منطقه الفلاحات در غرب فلوجه پیشروی کردند. همزمان نیروی هوایی عراق مراکز داعش را به شدت بمباران کرد.

وی افزود: نیروهای امنیتی بر بخش گسترده ای از منطقه پس از عملیات نظامی صبح امروز مسلط شدند. عملیات در مناطق غربی فلوجه مطابق تاکتیک های از پیش طراحی شده از سوی فرماندهان نظامی به پیش می رود.بر اساس این طرح قرار است که منطقه به طور کامل از لوث داعش پاکسازی شود تا تروریست های داعش در داخل فلوجه تحت فشار قرار گیرند.

از سوی دیگر رائد الجبوری استاندار استان صلاح الدین عراق گفت: نیروهای امنیتی به شکل کامل بر مناطق واقع در محور شرقی رود دجله در شهر تکریت مسلط شدند.

وی افزود: نیروهای امنیتی به طور کامل بر محورهای عملیات در الفتحه، الزرکه و میدان نفتی عجیل در محور شرقی رود دجله در شرق تکریت مسلط شدند. دشمن در این عملیات متحمل تلفات و خسارات شدیدی شد.

الجبوری درباره شایعه هایی که با هدف تحت الشعاع قرار دادن پیروزی های نیروهای عراقی پخش می شود هشدار داد و از نیروهای عشایری خواست که حامی نیروهای امنیتی و مردمی در جنگ علیه داعش باشند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس