صادق آهنگران مداح معروف دوران دفاع مقدس اصالتا دزفولی است. او برای شرکت در عملیات‌ها در لشکر 7 ولیعصر که دزفولی‌ها پایه‌گذار آن بودند شرکت می‌کرد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، "حاج صادق آهنگران" مداح معروف دوران دفاع مقدس متولد اهواز و اصالتا دزفولی است. او به واسطه آشنایی با شهید "حسین علم الهدی" در دیدار مردم دشت آزادگان با امام خمینی(ره) در حسینیه جماران مداحی کرد و شهرت یافت. وی بعدها به بلبل خمینی(ره) معروف شد.

در ادامه تصاویری از وی در کنار رزمندگان دزفولی و خوزستانی لشکر 7 حضرت ولیعصر(عج) را مشاهده می‌کنید.

خاطرنشان می‌سازد، در دوران دفاع مقدس، مردم شهر دزفول، شهر استقامت و پایداری که زیر شدیدترین بمباران‌های موشکی عراق بودند، تیپ ولیعصر(عج) را پایه گذاری کردند که فرماندهی آن را عبدالمحمد رئوفی نژاد برعهده داشت. بعدها سایر رزمندگان خوزستانی نیز به عضویت این تیپ درآمدند و تیپ به لشکر ارتقا یافت.


صادق آهنگران، شهید صیاد شیرازی و رزمندگان خوزستانی


صادق آهنگران در کنار رزمندگان گردان بلال که آهنگران برای شرکت در عملیات‌ها در این گردان حضور می‌یافت. دست او بر شانه شهید محسن حسینی است. (عکس مربوط به سال 60 است.)


صادق آهنگران در کنار شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • 182 ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    0 0
    عکس با کاهو عالی بود ..
  • سمیرا اسروشی ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
    0 0
    دوست داریم عکس های بیشتری از ایشان ببینیم خداوندایشان و خانواده محترمشان رو حفظ بفرماید کاش آلبومی پر از عکس هایشان داشتم به امید دیدارشان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس