حضور حداکثری مردم در انتخابات نشان می‌دهد مردم از نظام دفاع می‌کنند و پشتیبان نظام هستند.

به گزارش مشرق، محمدکاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه، با تاکید بر اهمیت برگزاری انتخابات باشکوه در کشور اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران تجربه و رکورد جدیدی از مردم سالاری در میان کشورهای جهان است از این رو آمریکایی‌ها نمی‌خواهند ایران در این زمینه موفقیتی کسب کند.

وی در ادامه با بیان اینکه انتخابات در کشور برای دشمنان کابوس است، ادامه داد: حضور حداکثری مردم در انتخابات نشان می‌دهد مردم از نظام دفاع می‌کنند و پشتیبان نظام هستند.

 با بیان اینکه آمریکایی‌ها در دو دهه اخیر درصدد هستند با نبرد نرم و براندازی خاموش به جنگ انقلاب اسلامی بیایند، تاکید کرد: آنها همواره تلاش دارند انتخابات را در کشورهای آژاد نظیر کشور ما به درگیری و تنش بکشانند و در این راستا هر کاری از دستشان برآید قطعا انجام خواهند داد.

انبارلویی با بیان اینکه اخلال در انتخابات آینده قطعا در دستور کار سرویس‌های امنیتی آمریکا، انگلیس، فرانسه و رژیم صهیونیستی است، تاکید کرد: غرب تا جایی که بتواند سعی می‌کند سطح مشارکت مردم ایران در انتخابات را پایین بیاورد، یا حتی تمایل دارد اگر سطح مشارکت بالا باشد، عناصری رای بیاورند که منافع آنها را تامین کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در پایان خاطر نشان کرد: گروه‌ها و جناح‌ها باید مصالح و منافع ملی را در آستانه انتخابات در نظر بگیرند و اجازه مداخله به بیگانگان ندهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس