عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: طرح تحول سلامت هم به لحاظ تعرفه‌های پزشکی و هم به لحاظ تبعیض‌های فراوانی که بین کارمندان به وجود آورده همچنین به لحاظ عدم نظارت و کنترل یک مصیبت در جامعه شده است.

به گزارش مشرق، موسی‌الرضا ثروتی نماینده مردم بجنورد و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه(12 بهمن ماه 94) در صحن علنی مجلس در سوالی از قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت اظهار داشت: آقای وزیر!‌ علی‌رغم تلاش‌هایی که صورت گرفته، معضلات فراوانی در حوزه بهداشت کشور وجود دارد به ویژه مسئله‌ای که شما به آن اشاره نکردید یعنی بحث برنامه پنجم توسعه است.

وی خطاب به وزیر بهداشت، افزود: مواد برنامه پنجم توسعه اجرا نشده و شما می‌دانید که امروز طرح تحول سلامت از سوی مرکز تحقیقات ریاست جمهوری مورد بررسی قرار گرفته و به آقای رئیس‌جمهور گزارش شده است که اگر همکاران محترم و گزارش مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری را که خطاب به وزرا، مشاروان و معاونان رئیس‌‌جمهور داده شده را بخوانند پی می‌برند به عمق معضلات و مشکلاتی که طرح تحول سلامت وجود دارد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: امروزه طرح تحول سلامت هم به لحاظ تعرفه‌های پزشکی و هم به لحاظ تبعیض‌های فراوانی که بین کارمندان به وجود آورده و هم به لحاظ اختلاف سطح طبقاتی که به وجود آورده است. همچنین به لحاظ عدم نظارت و کنترل یک مصیبت در جامعه شده است.

ثروتی ادامه داد: آقای وزیر به مشکلات حوزه انتخابی بنده اشاره کردند ولی من خواستم مشکلات را به طور کلی و در سطح کلان بیان کنم عمده هدف من هم برنامه پنجم توسعه و عدم اجرای مفاد آن است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    0 0
    در این زمانه هرچیزی که باعث شود دست بزرگان از منابعی قطع شود موجب مصیبت تلقی میشود
  • ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    0 0
    دکترا کلی میگیرفتن بازم حقوقشونو چند برابر کرد . معلومه پول کم میاد . کجای دنیا یک پزشک انقدر درامدش نسبت به بقیه فرق داره ؟ مدیریت کجاست ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس