کد خبر 529815
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰

انتشار آگهی‌های تبلیغاتی یکی از روش‌های مهم گوگل برای کسب درآمد است و حال این شرکت به فکر افتاده تا از کاربران اپل هم کسب درآمد کند.

 به گزارش مشرق، گوگل برای گسترش دامنه ارائه خدمات AdWords خود یک برنامه همراه رسمی برای کاربران سیستم عامل iOS اپل طراحی کرده است. AdWords به آگهی دهندگان امکان می دهد تا کلمات کلیدی که دوست دارند در صورت جستجویشان در گوگل منجر به نمایش تبلیغات آنان شود را مشخص کنند.
 
گوگل بر مبنای تعداد موارد نمایش تبلیغات در زمان جستجوی کاربران و کلیک بر روی آنها مبالغی را از آگهی دهندگان دریافت می کند. حالا نسخه جدید برنامه AdWords برای سیستم عامل iOS  هم در دسترس علاقمندان قرار گرفته و همه افرادی که قبلا در آن حساب کاربری داشتند می توانند از خدمات مذکور استفاده کنند.
 
AdWords  برای  iOS به شما امکان می دهد عملکرد تبلیغات خود را بر مبنای معیارهایی همچون تعداد کلیک ها مورد بررسی قرار دهید و در صورت لزوم بودجه اختصاص یافته به تبلیغات را هم به روز کنید. از این طریق حتی می توان اطلاعات مربوط به صورت حساب ها را دریافت و از یک متخصص گوگل برای پشتیبانی کمک گرفت.
 
برنامه همراه جدید با آیفون، آی پاد تاچ و آی پد مجهز به iOS 7.0 یا نسخه های بالاتر سازگار است و البته صرفا برای کاربران فعلی AdWords قابل استفاده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس