فرمانده کل ارتش گفت: قدرت‌نمایی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌صورت پیوسته از خلیج فارس، در عرصه دریاها ادامه دارد.

به گزارش مشرق، امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش که در عرشه ناو جماران و در روز پایان رزمایش دریایی ولایت 94 با خبرنگاران سخن می گفت، ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر محضر فرماندهی معظم کل قوا و ملت شهیدپرور ایران اسلامی اظهار داشت: قدرت‌نمایی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌صورت پیوسته از خلیج فارس، دریای عمان، سواحل مکران، شمال اقیانوس هند و آب‌های آزاد و بین‌المللی برای حفظ سیادت دریایی جمهوری اسلامی ایران در عرصه دریاها ادامه دارد.

وی افزود: امروز، نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور مقتدرانه خود در آب های آزاد و بین المللی از جمله خلیج عدن و مبارزه با پدیده شوم دزدی دریایی توانسته است امنیت کشتیرانی در آن مناطق را تأمین نماید.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: اقتدار امروز نیروی دریایی با بهره‌گیری از توانمندی متخصصان داخلی در امر تولید، نوسازی، و بهینه‌سازی تجهیزات پیشرفته بومی و با وجود اعتقاد، ایمان و ولایت‌مداری کارکنان غیور این نیروی راهبردی حاصل شده است.

سرلشکر صالحی با مثبت ارزیابی کردن مراحل تاکتیکی و عملیاتی رزمایش دریایی ولایت 94 گفتد: نیروی دریایی ارتش با برگزاری موفقیت‌آمیز پنج مرحله تاکتیکی در این رزمایش، نتایج و دستاوردهای ارزشمندی به‌دست آورد.
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس