کد خبر 529621
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴

برنامه پایش با موضوع بررسی آخرین تحولات اقتصادی و اقتصاد دوره رژیم پهلوی امشب ساعت 23 از شبکه یک سیما به روی آنتن می‌رود.

نیم نگاه برنامه «پایش» به اقتصاد دوره پهلوی
به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی شبکه یک، در بخش اول این برنامه، فرشاد مؤمنی استاد دانشگاه علامه طباطبایی، عضو مؤسسه دین و اقتصاد و صاحب نظر اقتصادی مهمان خواهد بود و با کیا داوود اسفندیاری پیرامون آخرین تحولات اقتصادی کشور و اقتصاد دوره پهلوی گفتگو می کند.

همچنین در برنامه امشب آینده بازارهای بورس، مسکن و طلا در گفتگو با کارشناسان بررسی می‌شود. در بخش کارآفرین نیز حميد امیر سیدی كشاورز جيرفتى و اولين توليد كننده بذر هيبريد سبزى و صيفى كشور و مخترع گلخانه شگفت انگيز ايرانى با حضور در برنامه پایش تجربیات موفقیت خود را با بینندگان مطرح می‌کند.

سؤال نظرسنجی این برنامه نیز به این شرح است: به نظر شما، منابع ارزی آزاد شده از تحریم، بیشتر صرف کدام نیاز کشور شود ؟ 1- تجهیز بیمارستان‌ها 2- تجهیز مدارس 3- خرید هواپیما 4-گسترش راه آهن 5- نیازمندی‌های دیگر 

بينندگان مي‌توانند براي شركت در اين نظرسنجي عدد گزينه مورد نظر را به شماره پيامك 30000111 ارسال كنند.

برنامه "پايش "به تهيه‌كنندگي توحيد آتشبار، كاري از گروه دانش و اقتصاد شبكه يك سيماست كه یکشنبه‌ها بعد از سريال شبانگاهي با اجراي کیا داوود اسفندياري از اين شبكه پخش می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس