کد خبر 529534
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷

اظهارات گزارشگر ورزشی بخش خبری 20:30، واکنش طرفداران پرسپولیس را به همراه داشت.

به گزارش مشرق، بخش خبری 20:30 شامگاه شنبه در آیتم «خارج از گود»، آن بخش از صحبت‌های برانکو ایوانکوویچ را پخش کرد که مربی پرسپولیس می‌گفت تیمش را قهرمان لیگ خواهد کرد.

بعد از این بخش، علی رضوانی گزارشگر ورزشی گفت: آقای برانکو، شما که در جام شهدا بین 4 تیم قهرمان نشدید، چگونه در لیگ می‌خواهید قهرمان شوید؟

این صحبت و این مقایسه عجیب، حسابی باعث ناراحتی طرفداران پرسپولیس شد. هواداران پرسپولیس بعد از این حرف‌ها اعتراض خود به رضوانی را در شبکه‌های مجازی نشان دادند.

طرفداران پرسپولیس این فصل به تیمشان و برانکو خیلی امیدوارند و اعتماد دارند و این حرف‌ها باعث می‌شود آنها به شدت از کوره در بروند.
منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    چه حمله ای؟ خوب حقیقتو گفته دیگه. اخه برانکو کیه که لنگیا بخوان روش اعصب داشته باشن؟ به جای این داغون بازیا برید از مربیتون بابت قولی که داده جواب بخواید. مگه لنگ بین چهار تا تیم تونسته قهرمان بشه؟ خوب نتونسته.کنایه ی مجری هم به جناب مربی خارجی بوده که خوب بلدن زمان قرارداد قول قهرمانی بدن. این بنده خدا اصلا قصدش توهین به باشگاه لنگ نبوده طرف صحبتش مربی بوده. مربی ای که اصلا نشخص نیست دو روز دیگه تو کدوم تیم باشه!!!!
  • آرش آذر ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    هر جند این حملات مجازی ای که تازگیها یاد گرفتیم به هر کس و هر چیزی میکنیم زشت و محکومه اما خدا وکیلی وقتی من این حرفها رو از خارج از گود شنیدم اول ناراحت شدم و بعد هم متعجب
  • علی ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    آقای رضوانی بعضی وقتها حرف حق میزند و خیلی وقتها دنبال ایجاد تنش و حرف مفت در ورزش است .
  • مهدی ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    بابا خارج از گود یعنی همین دیگه هم واسه خندست. منم پرسپولیسیم برانکو رو دوست دارم
  • مانیا ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    به آقای رضوانی پیشنهاد میکنم. نظریات مهم اجتماعی رو بعنوان یه خبرنگار حتما بخونه مثل نظریه حدوث فیدلر وقتی یه بچه با سواد و شعور کم میاد خبرنگار میشه همینه دیگه ( نکته : سواد اکتسابی نیست . استعدادی یه اون تحصیلاته که اکتسابی یه و ننه رمضون از روستای علی اباد کتول و بچه محل هاش هم فارغ التحصیل رشته خبرنگاری هستن از دانشگاه ازاد اسلامی ) به قول یارو گفتنی اونایی که بلد کارن بی کارن اونایی که نابلد کارن سر کارن قاعده ای یه واسه خودش تو ایران رضوانی اذیذ حالط خوبه عایا؟ املا , چند میگرفطب بابا؟
  • علی معلمی ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    0 0
    وقتی یه بچه رو میارن سر کار همین میشه دیگه ...شما ببنید چقدر پرسپولیس از اول فصل تو داوری ضربه خورده این خبرنگارا ساکتن انگار که زبونشو مار گزیده شایدم پول پر کرده وگرنه چرا اون موقع ساکت بودن
  • اشک درار مشرق ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
    0 0
    مرپشرق لنگی!چطور وقتی استقلالی ها به صفحه ی یکی حمله میکنن جوری خبر رو میزنی که دل سنگ برای اون فرد کباب بشه حالا جوری میگی که انگار این گزارشگر حقش بوده؟فعلا بشین زار بزن از این که پرسپولیست قهرمان نشده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس