کد خبر 529471
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸

هفته بیست و چهارم لیگ برتر بسکتبال فردا برگزار می‌شود و مدعیان در اراک به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش مشرق، بیست و چهارمین هفته از لیگ برتر بسکتبال فردا دوشنبه در حالی برگزار می‌شود که پتروشیمی بندرامام، صدرنشین لیگ با قرعه استراحت روبرو است.

اما در حساس‌ترین بازی هفته شهرداری اراک در ادامه دیدارهای خانگی خود این هفته نیز به مصاف شیمیدُری می‌رود که برد ارزشمندی را در هفته گذشته مقابل دانشگاه آزاد کسب کرد. شیمیدُر در حال حاضر در رده سوم است و شهرداری اراک هم جایگاه پنجم را در اختیار دارد.

دانشگاه آزاد این هفته در سالن حکیمیه تهران به مصاف ثامن مشهد می‌رود. شاگردان مصطفی هاشمی در دانشگاه در رده دوم جدول ایستاده‌اند و این فرصت را دارند که با برد خانگی شرایط خود را بهبود ببخشند.

ثامنی‌ها 5 باخت پیاپی را در هفته‌های گذشته تجربه کرده‌اند و این در حالی است که مهران حاتمی، سرمربی این تیم پس از حضور ش در ثامن گفته بود، روز به روز شرایط این تیم بهتر می‌شود!

شهرداری گرگان که در دو هفته گذشته نشان داده محرومیت تماشاگرانش خوش یمن بوده، این هفته در خانه به مصاف شهرداری تبریز می‌رود. هواداران گرگانی‌ با توجه به رای کمیته انضباطی از حضور در سالن محروم خواهند بود. این نخستین محرومتی تماشاگران این تیم در فصل جاری است؛ البته گرگانی‌ها در تلاشند که این اتفاق نیفتد و بخشیده شوند.

نفت آبادان پس از کی هفته استراحت در خانه باید به مصاف نیروی زمینی برود. تماشاگران آبادانی‌ها در هفته گذشته مقابل پتروشیمی اقدام خطرناکی انجام دادند و بهنام یخچالی با ضربه چاقو دچار آسیب دیدگی از ناحیه کتف شد و باید دید برای این هفته تمهیدات بهتری اندیشیده خواهد شد یا خیر.

برنامه بازی‌ها به شرح زیر است:
دانشگاه آزاد - ثامن مشهد

شهرداری اراک - شیمیدُر

شهرداری گرگان - شهرداری تبریز

نفت آبادان - نیروی زمینی

جدول رده بندی:
1- پتروشیمی بندرامام 38 امتیاز
2- دانشگاه آزاد 34 امتیاز
3- شیمیدُر تهران 34 امتیاز
4- نفت آبادان 34 امتیاز
5-شهرداری اراک 33 امتیاز
6- شهرداری گرگان 31 امتیاز
7- ثامن مشهد 25 امتیاز
8-نیروی زمینی 24 امتیاز
9-شهرداری تبریز 23 امتیاز
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس