کد خبر 519395
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: : آینده سازان با اتفاق روز پنجشنبه دو باخت فنی دریافت کردند و عملاً از لیگ برتر حذف می‌شوند. متأسفانه با این اتفاق هم آبروی استان اصفهان را بردند و هم آبروی فدراسیون را.

به گزارش مشرق، محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد غیبت آینده‌سازان در دیدار با شهرداری گرگان و لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: آنها با اتفاق روز پنجشنبه دو باخت فنی دریافت کردند و عملاً از لیگ برتر حذف می‌شوند. متأسفانه با این اتفاق هم آبروی استان اصفهان را بردند و هم آبروی فدراسیون را.

وی ادامه داد: هیچ کس از جمله مدیرکل ورزش جوانان اصفهان پاسخگوی این اتفاقات نیست. آیا استان اصفهان با آن عظمت باید به این صورت باشد؟ در چند سال گذشته همیشه وضعیت آنها به این شکل بوده است.

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: استانداری و اداره‌کل ورزش اصفهان آیا برایشان تفاوتی ندارد که جوانان به جای اینکه در میدان‌های ورزشی حضور پیدا کنند در خیابان‌ها بچرخند؟

مشحون عنوان کرد: همه جا هم می‌نشینند و می‌گویند فدراسیون مشکل دارد. آیا ما آنها را هل می‌دهیم که بروند؟ هر تیمی که از اصفهان آمده ما حمایت کردیم اما خودشان نخواستند.

وی گفت: همیشه نیمی از اعضای تیم ملی در تمامی رده‌ها از استان اصفهان بوده، اما حالا یک تیم لیگ برتری هم نمی‌تواند در این استان تا پایان لیگ ادامه دهد.

به گزارش فارس، تیم آینده سازان اصفهان همانند بازی با نیروی زمینی مقابل شهرداری گرگان نیز به دلیل مشکلات مالی حاضر نشد و با دو باخت فنی از لیگ برتر کنار رفت و ادامه کار با حضور 9 تیم دنبال خواهد شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس