عضو هیات‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مجلس خبرگان به افرادی پخته و نخبه نیاز دارد، گفت: جوانان واجدشرایطی که شورای نگهبان آنها را واجد شرایط تشخیص دهد حداقل شرایط خبرگی را دارند.

به گزارش مشرق، آیت‌الله سیداحمد خاتمی عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه از قول اینجانب نقل شده است که مجلس خبرگان مجلس شیوخ است و آنگاه نتیجه‌گیری شده که جوانان نمی توانند در مجلس خبرگان نقش‌آفرین باشند، اظهار داشت: واقعیت این است که شان مجلس خبرگان اقتضای آن را دارد که کسانی در این مجلس قرار بگیرند که از پختگی و نخبگی ویژه‌ای برخوردار باشند.

آیت‌الله خاتمی تصریح کرد: طبیعی است که این موضوع زمان‌بر بوده و بنابراین انتظار مردم هم از مجلس خبرگان همین است که افراد پخته و نخبه برگزیده شوند لذا من هرگز نگفته‌ام که جوانان نمی‌توانند در خبرگان نقش‌آفرین باشند.

عضو هیات‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: اگر شورای نگهبان جوانانی را واجد این شرایط ببیند معنایش این است که آنها حداقل شرایط خبرگان را دارند بنابراین اصل این مطلب که باید در مجلس خبرگان انسان‌های پخته قرار بگیرند حرفی است که بنده گفته‌ام اما نتیجه‌گیری که از سخنرانی این جانب شده درست نبوده است چراکه من حضور جوانان واجد شرایط را در همه عرصه‌ها مفید می‌دانم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس