عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری گفت: به احتمال قوی عارف سرلیست اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش‌رو خواهد بود.

به گزارش مشرق، داریوش قنبری عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری، با اشاره به حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس دهم، گفت: در شرایط کنونی اصلاح‌‌طلبانی که از سوی هیئت‌های اجرایی تائید صلاحیت نشده‌اند با اعتراض به شورای نگهبان به دنبال تعیین وضعیت خود هستند.

وی ادامه داد: گروه‌های اصلاح‌طلب در شرایط فعلی منتظر نظر شورای نگهبان هستند تا وضعیت تائید یا ردصلاحیت‌ها مشخص و پس از آن لیست نهایی خود را برای انتخابات مجلس دهم ارائه کنند.

عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری با اشاره به سرلیستی عارف در جریان اصلاحات برای انتخابات مجلس دهم، تصریح کرد: اگرچه سخن گفتن از سرلیستی قدری زود است، اما اصلاح‌طلبان با سرلیستی وی مشکلی ندارند و به احتمال قوی عارف سرلیست اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش‌رو خواهد بود.

قنبری گفت: در جبهه اصلاحات به هیچ‌وجه بحث قهر یا تحریم انتخابات وجود ندارد. تا جایی که بنده اطلاع دارم اصلاح‌طلبان در ذهن خود برنامه‌ای برای تحریم انتخابات ندارند و حضوری موثر در انتخابات خواهند داشت.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حامیان دولت و اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس دهم لیستی واحد ارائه خواهند کرد، خاطرنشان کرد: میان اصلاح‌طلبان و حامیان دولت تفکیکی وجود ندارد و به احتمال قوی پس از مشخص شدن وضعیت تائید صلاحیت‌ها اصلاح‌طلبان و حامیان دولت لیست واحدی را ارائه می‌کنند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس