در رزمایش ولایت94، عملیات بارگیری اژدر توسط زیردریایی‌های غدیر برای اولین بار در خارج از اسکله نظامی با موفقیت انجام شد.

به گزارش مشرق، در چهارمین روز از مرحله اصلی رزمایش دریایی ولایت 94، عملیات بارگیری اژدر توسط زیردریایی‌های کلاس غدیر برای اولین بار در خارج از اسکله نظامی با موفقیت انجام شد.

امیر دریادار سید محمود موسوی سخنگوی رزمایش، پس از انجام این عملیات با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این عملیات پس از ارتقاء سطح آموزش غواصان و کارکنان زیرسطحی نیروی دریایی ارتش در ارتباط با به کارگیری روش‌های نوآورانه و ابتکاری ایمن جهت بارگیری اژدرها در حداقل زمان ممکن به منظور تسریع در اجرای عملیات رزمی انجام شده و نتایج ارزشمندی نیز به همراه داشته است.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای تأمین نیازمندی‌های یگان‌های زیردریایی کلاس غدیر با پیش‌بینی تدابیر لازم در کلیه بنادر صیادی و محلی در راستای آمادرسانی چابک انجام شده است.

به گفته دریادار موسوی غواصان نیروی دریایی پس از انجام عملیات خروج از زیردریایی در عمق دریا و با رعایت اصل استتار و اختفای کامل نسبت به انجام تخریبات زیردریایی و انهدام تأسیسات دشمن اقدام کردند.

سخنگوی رزمایش بزرگ دریایی ولایت 94 در پایان اظهار داشت: امدادرسانی و انجام خدمات بهداشتی و درمانی رایگان توسط تیم‌های سیار پزشکی و بیمارستان‌های صحرایی به مردم منطقه، از دیگر اقدامات کارکنان نیروی دریایی ارتش در این رزمایش بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    این زیر دریایی فاتح چرا خبری ازش نیست!! چند ساله رونمایی اون عقب افتاده تا الآن باید تولید انبوه میشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس