کد خبر 529130
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

مديران ارشد دولتي در ايران، امروزه حداقل ماهي 10ميليون تومان دريافتي دارند. به بهانه هاي مختلف: حقوق، پاداش، مزايا، حق ماموريت، حق جلسه، حق تخصص و...

مدیرانی که حداقل 10میلیون در ماه دریافت می کنند...به گزارش مشرق، قريب به اتفاق مديران ارشد دولتي در ايران، در مناطق مرفه نشين زندگي مي كنند و با خدمات VIP احاطه شده اند. روان شناسان می گویند ادراک و دغدغه های همه انسانها -از جمله مدیران دولتی-، از محیط و مشاهدات و محسوساتشان تاثیر می پذیرد.
كسي كه ماهي حداقل 10ميليون تومان درآمد دارد، عروسی پسرش را هم در هتل برگزار می کند و طبعا حال و روز پسران و دخترانی که پس از سالها عقد در آرزوی سقفی کوچک هستند را نمی فهمد.
کسی که با خدمات VIP احاطه شده، وضعیت بیوه زنهایی را که با 700هزار تومان مستمری تامین اجتماعی، باید برای بچه هایشان غذا و لباس تهیه کنند، نمی تواند درک کند.
مدیرانی که در مناطق مرفه نشين زندگي مي كنند، نمی توانند احساس شرمندگی بازنشسته¬ها را از عروسها و دامادها و نوه هایشان درک کنند.
کسی که دایم از خدمات VIP استفاده می کند، حال و روز آن کارگر اسلامشهری را درک نخواهد کرد که پسرش بعد از ورود به دانشگاه و دیدن تفاوت زندگی خودش و دیگران، افسردگی گرفته و روی دست پدر مانده است.
مدیری كه ماهي حداقل 10ميليون تومان درآمد دارد، حال و روز دانش آموزی را نخواهند فهمید که با گذشت 4ماه از سال تحصیلی، پدرش هنوز نتوانسته برایش کاپشن بخرد تا در مسیر خانه تا مدرسه نلرزد.
مدیری كه ماهي حداقل 10ميليون تومان درآمد دارد، راز دانش آموزان کفش پاره را نخواهد فهمید که زنگهای ورزش هر بار به بهانه ای در کلاس می مانند.  
مدیری كه در مناطق مرفه نشين زندگي مي كند، نمی تواند حال و روز کارگران تعدیل شده بخاطر رکود موجود را درک کند. کارگرانی که ماه هاست حقوق ندارند و با یارانه خانواده شان را سیر می کنند.
مدیری كه کلی آشنا اینجا و آنجا دارد، نمی تواند وضعیت پدران و مادرانی را که بچه های لیسانس بیکار در خانه دارند، درک کند.
مدیری که با خدمات VIP احاطه شده، نمی تواند وضعیت پدری را درک کند که شبها از دندان درد به خود می پیچد اما به دندانپزشک مراجعه نمی کند.
مدیری كه ماهي حداقل 10ميليون تومان درآمد دارد، در مناطق مرفه نشين زندگي مي كند و با خدمات VIP احاطه شده، خواه ناخواه از مسایل و دغدغه های عموم مردم دور می افتد و مساله اصلی کشور برایش می شود: هواپیمای لوکس و بزرگ، پرواز مستقیم بین تهران و لندن، قیمت خوراک پتروشیمی ها، نجات خودروسازان و...

*لیلی محسنی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 67
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 22
  • ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    واقعیت محض وعده ما تغیرر در انتخابات 96
  • جواد ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    موقع انتخابات همه اینهایی رو که گفتی درک می کنند
  • عمار ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    این حرف ها هم درست است و هم درست نیست. مدیری که وضع زندگی مردم را درک کند الزاما نمی تواند برای آنها ثروت تولید کند، شاید حداکثر بتواند نفت را ببرد به صورت یارانه بگذارد توی جیب مردم تا اقتصاد کشور هرچه بیشتر به نفت وابسته شود. همان نجات خودروسازها به معنی نجات زندگی و شغل و خانواده هزاران کارگر و مهندس بود (هرچند به شیوه غلط)، خرید هواپیما یعنی بیرون کشیدن صنعت هوایی ایران از دست ترکیه و امارات و قطر! یعنی کار درست کردن برای جوانان ایرانی به جای جوانان منطقه، یعنی ایجاد کار و رونق در صدها زنجیره اقتصادی از فروش بلیط تا خدمات فرودگاهی، تا خدمات فنی و مهندسی نگهداری از هواپیما و ... فرودگاه بین المللی دبی در سال ۷۰٫۵ میلیون مسافر و ۲٫۳۷ میلیون تن بار را جابه‌جا می کنه در حالی که اصلا 70 ملیون نفر در سال از دبی دیدن نمی کنند! بیشتر اینها مسافران گذری هستند که از خطوط هوایی امارات برای رفتن از جایی به جای دیگه استفاده کرده اند و فقط تصور کنید که این صنعت چقدر شغل درست کرده است. اگر فساد اداری نبود شاید حتی باید به مدیری که قرار است ثروت ایجاد کند خیلی بیشتر هم حقوق داده می شد! مشکل اینجا است که در نهایت بیشتر مدیران آویزان نفت هستند و مردم را هم آویزان به نفت بار آورده اند و مطالب این مقاله هم درست است در شرایطی که قرار باشد همه با هم سر سفره نفت بنشینیم و به مساوات "کارمندی" کنیم!
  • ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    احسنت. حقا كه درست گفتي. حلالت باشد شيرمادرت
  • ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    اشكم را درآورديد با اين متن خدايا رحمتت را شكر... عدلت را شكر اين پولها چطور از گلويشان پايين ميره؟
  • ناشناس ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    من چند ماهه دارم 10 تومن 10 تومن کنار میزارم تا به 300 تومن برسه برم یکی از چند دندون خرابم رو مداوا کنم. شبها از درد دندون نمیتونم بخوابم .نمیتونم برم دکتر چون هزینه ی دندون پزشکی خیلی زیاده.یک فکری به حال مردم گرفتار مثل من بکنید.
  • ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    خداراشکر کسی پیدا شد نفس بکشد و کمی از واقعیتهای تلخ جامعه را مطرح کند.
  • کامبیز ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    نباید با قاطعیت گفت که درک نمی کنند و نمی فهمند. خبر کاملا احساساتی بود. بعضیهاشون نمیتوانند درک کنند و بعضی درک می کنند.
  • ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    میخواستم بدونم این مدیرای دولتی تو دولت قبل چجوری زندگی میکردن؟ همشون منطقه 18 19 میشستن؟
  • کارمند ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    سلام. تو اداره ما که یک دفتر ساده با 50 کارمند هست رییسمون ماهی 15 میلیون حقوق می گیره و به بهانه های مختلف مثل روز عید قربان یا ... دو میلیون پاداش و غیره اونوقت من کارمند که از صبح مثل اسب کار میکنم ماهی 1.5 میایون با مدرک لیسانس
  • امین ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    مشرق به نظرت اینا به گوششون میرسه
  • قلی ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    چرا تحلیل غلط می کنید اگر مدیری 10 میلیون می گیره معادا 3000 دلار در ماه است که حق طبیعی اوست. اعتراض شما باید روی حقوق 700 هزار تومانی باشد که پول نان لواش خانواده توست. چرا منشا مشکل خود را درک نمی کنی.
  • خدا ترس ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    از علی آموز اخلاص عمل شیر حق را دان منزه از دغل
  • ناشناس ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    درود بر آقای روحانی و دولتش تمام
  • ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    ما کارکنان ناجا حقوق ما به دو میلیون تومان نمی رسد
  • محمد ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    مشرق جان به نظرت در دولت احمدی نژاد این حقوق رو نمیگرفتن .چقدر دروغ گویی مسئول سایت .نمونه اش همین اقای ...ماهی 40 میلیون .
  • نسرین ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    کاش اینقدر فاصله طبقاتی وجود نداشت!!! به نظر کجای کار اشتباست؟!! یکی مثل این مدیرا اینجوری زندگی کنه ! یکی مثل ما قشر ضعیف جامعه که بعد از یکسال ازدواج توی یه اتاق زندگی میکنیم نمیگم تلاش نمیکنیم و فقط منتظر موندیم درست بشه هم خودم دارم کار میکنم هم همسرم دوتا آدم تحصیل کرده بعد از این همه درس خوندن اینه وضعیت زندگیمون!!!
  • ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    خوب همین قدر حقوق میگیرن که این پست ومقامها را هیچ جوری رها نمیکنن زیر اب همدیگه رو میزنن وحاضرن همه چیز رو زیر پا بزارن
  • سجاد ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    سلام ایول حرف دل خیلیا روزدی.من توشرکتی کارمیکنم که نصف نیروهاش استخدام هستن نصفش شرکتی.استخدامیا ماهی شیش ملیون به بالا باکلی پاداش ومزایامثل حق وفاداری.پول مسافرت.پول لباس.پول خریدگوشی.اخیراهم براهرکدومشون صدملیون وام بی بره واریزکردن توحساباشون.میتونم قسم بخورم دوساعتم کارنمیکنن.اماشرکتیای بدبخت ازهمه این مزایابی بهره هستندوباحقوق یکوصدهزار.جالب اینجاست که هرازگاهی دیویست هزاربراشرکتیاپاداش میدن که بعداینکه شرکت نصفش روخورصدهزارتومنش میرسه دستمون.روزیم بادوازده ساعت کار.این برازنده یه کشوراسلامی نیست.
  • ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    مشرق جان شما وهمفکران شما این وضعیت را بوجود آورده اند من یکی از همین مدیران ده میلیونی را می شناسم که درنوشتن املای فارسی غلط های فاحش دارد. کافی است شما سری به شرکت نفت وگاز و پتروشیمی و مهندسین بیسواد اما ریشوی اطراف مهندس ... و... بیندازید همین . برای مردم ننه من غریبم بازی درنیاورید شما خودتان هم از همین قماش هستید
  • ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    خخخخ دوستان خیلی ساده ایم و نویسنده هم از سادگی ما سو استفاده میکند. اگه مدیر با کارمند رده میانی و پایینی و کارگر تفاوت حقوق نداشته باشه که مدیر نمیشه همه جای دنیا همینه مشکل ما عدم شایسته سالاریه متاسفانه وگرنه بین دوغ و دوشاب باید فرق باشه
  • ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    نوش جونمون، به برکت این دولت هر کسی به حق و حقوق واقعیش رسیده،
  • ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    این جناب مدیر که دیپلم هم هست فامیلای دیپلمش رو میآره در سمت سرپرست و ... مسئول میکنه و اونا هم 4 ، 5 میلیون حقوقشونه از هرکی هم خوششون نیآد با یک بهانه و تهمت میندازنش بیرون ...
  • ایرح امیری ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    گوش شنوایی نیست و چشم بینایی هم نیست . ترا که هرچه مراد است در جهان داری چه غم ز حال ضعیفان ناتوان داری فاصله طبقاطی غوقا میکنه .
  • ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    خود آقای روحانی بعد از 1.5 سال گفتن بزرگترین مشکل ما رکوده اونم از نوع رکودِ تورمی شاخص های فساد اقتصادی هم که بالا رفته تو این 2 سال گزارشش رو مشرق زده الانم که واردات کردن بدرد طبقه مرفه نشین خورده صرفاً که جابجایی شون راحت تر شده و ماشین های لوکس تری شوار شن برای قشر ضعیف تر چه کاری انجام دادن؟ اگه کاری هست بفرمایید ناشناس 1632
  • رضا ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    نظر ایشان بیان واقعیت جامعه امروز ماست برخی بعضی از مدیران بانکی دریافتی ماهانه اشان به سی وپنج میلیون تومان میرسد جدا از پاداش بسیار کلان پایان سال مالی در حالی که یک کارمند ساده دریافتیش در همان بانک بیشتر از یک ونیم میلون نیست ویک کارگر کمتر از از یک میلیون ایا عدالت اسلامی معنیش همین است؟
  • ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    این دولت اون دولت نداره دولتی ها منظوره راه حلش هم شفافیته باید معلوم باشه ذولتی ها از کجا به کجا رسیدن با ریز جزئیات
  • ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    چرا همه چیو با دلار مقایسه میکنی؟ چه ربطی داره؟ همین دولتی های رده بالا باید مشکل رده های پایین رو درست کنن که نمیکنن
  • ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    شما کارتون خیلی سخته اما شغل خیلی شریفی دارید بهتون افتخار میکنیم
  • ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    فرق 8.500.000 تومانی؟؟؟ کارمنده باید کمِ کم 3.000.000 درآمد داشته باشه تازندگیش "سالم" بچرخه نه این که از سلامتی جسمی اش و روحی اش بزنه، پس انداز کردن که پیش کش!!
  • ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    تفاوت باید منصفانه باشه !!! دوغ و دوشاب بله ولی دوغ و طلا قابل مقایسه نیست
  • ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    نوش جون ملت فهیم
  • ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    باسلام حال ببینید احالا اینها مدیران جزء میباشند ببینید مدیران ارشد چقدر میگیرند
  • ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    نه عزیزم ساده نیستیم اولا که ببین مدیر سر جای واقعیش نشسته دوما مدیر حق مدیریت بگیره ولی کارمند و کارگر اونقدر بگیره که از پس هزینه هاش بر بیاد
  • ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    اگر درجه مسئولان بالاتر که میرفت حقوقشان کمتر میشد مطمئنا مثل بچه های آسمون همه به سومی فکر میکردند
  • ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    شما که این حرف ها را می زنی و از اوردن هواپیما و غیره حرف می زنی پس حواست نیست. کشور ایران زیرساخت هاش مهیا نیست تا وقتی یک جوان بیکار در کشور داریم واردات نباید باشه دبی را با ایران مقایسه نکن دبی اندازه دزفول هم نیست اما به اندازه کل ایران نفت داره و تازه از میادین مشترک هم بیش از ما داره استخراج می کنه جمعیت اش یک میلیون هم نیست اما همچیش تکمیله وقتی همه زیر ساخت هاش تکمیله می تونه دست به چنین اقدامی بزنه ایا دوبی اول فرودگاهاش و سامانه های هوایش را درست کرد یا اول زیر ساخت ها و بافت شهریش را درست کرد این پول هایی که می خواهد خرج این موارد شود باید خرج سرمایه گذاری داخلی و تولید شغل و درست کردن زیر ساخت ها و کلا پوئن های مستعد کشور می شد تا از انها به بهترین شکل در اینده درامد زایی کرد اما وقتی این کارها سیاسی می شود و طرف می خواهد اسم خود را در جامعه در کنند دست به کارهایی زده می شود که عاقلانه نیست نمونه اش توسعه بیش از حد سد سازی در دهه 70 که حالا گریبان دریاچه ارومیه را گرفته یا سد گتوند که چون طرف می خواست لقب سردار سازندگی را بر او بنامند دستور به ساخت سدی داد که محققان نمک زار بودن منطقه را اعلام کرده بودند اما بر گوش انها نرفت و با هزینه چندین میلیاردی سدی ساخته شد که بعد از اب گیری با کوه نمک در وسط ان مواجه شد و حال نه راه پیش دارند و نه راه پس نه می توانند سد را خراب کنند و نه می توانند از اب سد استفاده کنند
  • مجید ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    دکتر روحانی 92:ما باید کاری کنیم مردم به ما صدقه بدهند نه ما به مردم. دولت 94 ما موقع واریز یارانه عزا می گیریم. وجدانا زمان محمود یه بارم ملت رو به خاطر دریافت یارانه تحقیر کردند. تازه اون سالی که گرونی بود 80 تومن هم عیدی داد بدون چک و چونه. سیب زمینی زیادی رو هم به جای دفن کردن دادن فقرا. الان مرغ فاسد رو میدن(سبد کالا) هزار بار ام توی tv اعلام رسمی می کنند. برنج سمی وارد می کنند بعد اعلام می کنند تاریخشون درست شده مشکلی نیست بخورید صداتون هم در نیاد. واقعا مچکریم.
  • majid ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    آره یک هفته مونده به مناظره یک دوره ی فشرده پایئن شهر (زیر پونز) می گذرونند.خوبم یاد می گیرند مناظره میشه فیلم هندی اشک سلمان خان ام در میارن.
  • مجید ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    نفسی هم اگه هست توی اینترنت هست و گرنه وقتی tv نگاه می کنی.جوری نشون میدن انگار ایران گلستانه و همیچی آرومه
  • مجید ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    آخه پشتش گرمه آخه پشتش گرمه
  • مجید ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    بنده ی خدا به گوششون میرسه ولی یه پشست که داره ویزویز میکنه.
  • ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    به راحتی خوردن یه لیوان آب.
  • محمد ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    تمامی نظرات داده شده را مطالعه کردم فکر میکنید علت همه این هایی که گفتید چی هست ؟؟؟ چرا باید در دولت اسلامی هر روزه فاصله قشر ضعیف با مرفه و شکاف بیشتر شود؟؟؟ چرا به راحتی در کشور اختلاس میشود واب از اب تکان نمیخورد؟؟ چرا اسکله ها مبادی غیر قانونی ورود کالای قاچاق در کشور وجود دارد و عانل اصلی ورشکسته شدن بسیاری از کارخانجات و تولیدی هاست و عامل بیکاری افراد جامعه .بسته نمیشود؟؟؟ چرا هنوز برخی از عوامل کرسنت در راس پستای حساس قرار دارند؟؟ چرا با فساد باندی وحزبی مبارزه میشود هر دولت فقط مفسدان حزب مخالف را اونم مقطعی باهاشون برخورد میکند؟؟ چرا اقدامات ولو کم ومقطعی وبرخورد قاطع وجود ندارد تا باز دارنده باشد؟؟ چرا وچرا؟؟؟ خداوند در ایه قرانی همه این چراها رو پاسخ داده ما سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمیدهیم مگر خود ان قوم باعث شوند.بطور عامیانه اینکه خلایق هر چه لایق.ملت اروپا لیاقتشون زندگی مرفه هست چون سرنوشتشونو عقل وحکمت ومنطق تعیین میکند نه احساسات.که متاسفانه در ایران احساسات بر عقل غالب است.
  • سیاوش لاله زار ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    سلام مشرق نیوز عزیز من کارگر شرکت لوله سازی خورزستان دراهوازم دو ساله شرکت ما بحران داره و حقوق و سنوات ما پرداخت نشده من کارگری هستم مستاجرم و دو تا بچه بزرگ دارم از کارفرمون شکایت کردیم در دادگستری اهواز شعبه 111 کیفری . اما با و جود رای صادره هنوز به ما هیچ چیزی ندادند . مشرق نیوزعزیز من هر مدرکی خواستی د برای تحقیق خواهم داد اما من دارم با ابروداری زندگی میکنم با سکوت و عزت به زندگیمان ادامه یدیم اما هیچوقت خدارا فراموش نمیکنم و به او توکل میکنم چه بدبختیها و سخیتی هایی که نکشیدم اینه فرق من با اون مدیری که در رفاه من نیاز به چهار صد تومن کمک برای اجاره خونه ام دارم که بتونم سقف بالاسرمون را نگه دارم اما اونا این چیزا را به هیچ و جه درک نمیکنند
  • ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    درآمدهای جانبیتون چی ؟!
  • ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    +100000
  • ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    منظورتون از مدیر در سطح استانه یا شهرستان؟ من اعداد 20 به بالا شنیدم
  • کوروش بهرام نیاکان ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    مشرقیا سلام.مشرق جون آب درهاون کوفتن است این حرفا.فاصله طبقاتی دیگه سالهاست که برقرارشده.فاصله بین غنی وفقیر از زمین تا کهکشان راه شیری شده.دیگه نمیشه کاریش کرد.فساد تا پشت درخیلی خانه های اون بالا بالاهارفته.خدا رحمت کنه عدالتو.
  • دانشجوی سال اخر فیزیک هسته ای ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    ما دانشمندان و مدیران عالیرتبه کشور حقمونه که دریافتی بالاتر از مردم عامی و عادی کشور داشته باشیم. چون مسئولیتهای خطیر و حساسی به عهده ماست. لطفا حسادت نکنید
  • ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    چه ربطی به دولت روحانی داره . تو دولت قبل هم هم همینطور بوده حتما
  • ناشناس ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    اقا بیچاره کارگروکارمند
  • یه پلیس با حقوق ماهی یک میلیون ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    مشرق جان دندون درد رو خوب اومدی سه تا از دندونام به خاطر بی پولی از بین رفت اونم با درد شدید
  • ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    کاش تو دولت قبلی ام به فکر شفافیت بودیم . شاید بلاهای کمتری سرمون میومد
  • ارش ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    اگر به نیروهای متخصص و کار بلد میدهند نوش جانشان بیشتر هم بدهند ولی من به چشم دیدم اشخصی رو که هیچ گونه تخصصی هم ندارن و حقوق های دریافتیشان اصلا قانونی نیست بیشتر از روی بند پ
  • ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    انشالله در انتخابات مجلس از خجالت مدیران میلیاردر در می آییم!
  • ناشناس ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    حقوق وزراء کابینه در این دولت چند برابر دولت قبل است .
  • ناشناس ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    مردم باید در انتخابات ها دقت کنند .
  • مصطفی ح ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    زهد و ساده زیستی مسئولین از اصول اسلام و انقلاب هست. و این زهد و ساده زیستی برکات زیادی داره که یکی اش همدردی با محرومین و اولویت دادن به مسائل آنها در سمت های مدیریتی است.
  • ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    وقتی مسئولین قانون را رعایت نمی کنند مردم موظف به رعایت قانون نیستند
  • ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    در جوامع پیشرفته: موفقیت مدیر بر اساس پیشرفت مجموعه تحت مدیریتش سنجیده می شود. در جهان سوم: موفقیت مدیر سنجیده نمی شود، خود مدیر بودن نشانه موفقیت است. در جوامع پیشرفته: مدیران بعضی وقتها استعفا می دهند. در جهان سوم: عشق به خدمت مانع از استعفا می شود. در جوامع پیشرفته: افراد از مشاغل پایین شروع می کنند و به تدریج ممکن است مدیر شوند. در جهان سوم: افراد مدیر مادرزادی هستند و اولین شغلشان در بیست سالگی مدیریت است. در جوامع پیشرفته: برای یک پست مدیریت، دنبال مدیر می گردند. در جهان سوم: برای یک فرد، دنبال پست مدیریت می گردند و در صورت لزوم این پست ساخته می شود. در جوامع پیشرفته: یک کارمند ساده ممکن است سه سال بعد مدیر شود. در جهان سوم: یک کارمند ساده، سه سال بعد همان کارمند ساده است، در حالیکه مدیرش سه بار عوض شده. در جوامع پیشرفته: اگر بخواهند از دانش و تجربه کسی حداکثر استفاده را بکنند، او را مشاور مدیریت می کنند. در جهان سوم: اگر بخواهند از کسی هیچ استفاده ای نکنند، او را مشاور مدیریت می کنند. در جوامع پیشرفته: اگر کسی از کار برکنار شود، عذرخواهی می کند و حتی ممکن است محاکمه شود. در جهان سوم: اگر کسی از کار برکنار شود، طی مراسم باشکوهی از او تقدیر می شود و پست مدیریت جدید می گیرد. در جوامع پیشرفته: مدیران به صورت مستقل استخدام و برکنار می شوند، ولی به صورت گروهی و هماهنگ کار می کنند. در جهان سوم: مدیران به صورت مستقل و غیرهماهنگ کار می کنند ، ولی به صورت گروهی استخدام و برکنار می شوند. در جوامع پیشرفته: برای استخدام مدیر، در روزنامه آگهی می دهند و با برخی مصاحبه می کنند. در جهان سوم: برای استخدام مدیر، به فرد مورد نظر تلفن می کنند. در جوامع پیشرفته: زمان پایان کار یک مدیر و شروع کار مدیر بعدی از قبل مشخص است. در جهان سوم: مدیران در همان روز حکم مدیریت یا برکناری شان را می گیرند. در جوامع پیشرفته: همه می دانند درآمد قانونی یک مدیر زیاد است. در جهان سوم: مدیران انسانهای ساده زیستی هستند که درآمدشان به کسی ربطی ندارد. در جوامع پیشرفته: شما مدیرتان را با اسم کوچک صدا میزنید. در جهان سوم: شما مدیرتان را با دو خط القاب پیشوند، خطاب کتبی می کنید ولی او باز هم به شما وقت ملاقات نمی دهد. در جوامع پیشرفته: برای مدیریت، سابقه کار مفید و لیاقت لازم است. در جهان سوم: برای مدیریت، خودی بودن کفایت می کند. و از همه بدتر در کشور ما که عملا جهان سوم نیز هست با نام دین و در سایه تقدس به هر کار نامشروعی دست می زنند!!! و نتیجه اش این می شود که می بینید.
  • ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    تهمت ممنوع
  • ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    معلومه این دولت خوب بهتون ساخته باید از طبقه مرفه بی درد باشی
  • کوروش بهرام نیاکان ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    مشرقیا سلام.مشرق جون آب درهاون کوفتن است این حرفا.فاصله طبقاتی دیگه سالهاست که برقرارشده.فاصله بین غنی وفقیر از زمین تا کهکشان راه شیری شده.دیگه نمیشه کاریش کرد.فساد تا پشت درخیلی خانه های اون بالا بالاهارفته.خدا رحمت کنه عدالتو.
  • کوروش بهرام نیاکان ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    مشرقیا سلام.مشرق جون آب درهاون کوفتن است این حرفا.فاصله طبقاتی دیگه سالهاست که برقرارشده.فاصله بین غنی وفقیر از زمین تا کهکشان راه شیری شده.دیگه نمیشه کاریش کرد.فساد تا پشت درخیلی خانه های اون بالا بالاهارفته.خدا رحمت کنه عدالتو.
  • کوروش بهرام نیاکان ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    مشرقیا سلام.مشرق جون آب درهاون کوفتن است این حرفا.فاصله طبقاتی دیگه سالهاست که برقرارشده.فاصله بین غنی وفقیر از زمین تا کهکشان راه شیری شده.دیگه نمیشه کاریش کرد.فساد تا پشت درخیلی خانه های اون بالا بالاهارفته.خدا رحمت کنه عدالتو.
  • ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    ببینم نویسنده محترم این حقوقها و این فسادها و این تبعیضها و این بیماری کارمندها و کارگرها فقط مال این دو سوال و اون هشت سال اصلاحات است؟
  • اذربایجانی ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    0 0
    اینکه مدیر باید حقوقش فرق کنه درست ولی این تفاوت باید خیلی کمتر باشه نه 10 برابر مثلا یک و نیم برابر باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس