کد خبر 528810
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰

یک فرمانده نیروی دریایی آمریکا به فساد اخلاقی و رابطه نامشروع با چندین زن در زمان حضور در آسیا اعتراف کرد.

به گزارش مشرق به نقل از استاندارد، طبق اعترافات صورت گرفته در پرونده مایکل واناک فم میسیویکز، فرمانده نیروی دریایی آمریکا وی از ژانویه 2011 تا سپتامبر 2013 برنامه‌ها و اطلاعات طبقه‌بندی شده نیروی دریایی آمریکا را در اختیار لئونارد گلن فرانسیس، پیمانکار دفاعی اهل مالزی و مدیر اجرایی و مالک شرکت "گلن دیفنس مارین آسیا" واقع در سنگاپور قرار داده است.

وی در دادگاهی در جنوب کالیفرنیا به دلیل توطئه و همچنین دریافت رشوه مجرم شناخته شد. محکومیت وی از 29 آوریل 2016 آغاز خواهد شد. شرکت سنگاپوری گلن دیفنس مارین به ناوها و زیردریایی‌های نیروی دریایی آمریکا پس از ورود به بنادر خدمات ارائه می‌داد.

میسیویکز اعتراف کرد که در زمان حضور در ژاپن از موقعیت و نفوذ خود در نیروی دریایی آمریکا برای پیشبرد منافع شرگت گلن دیفنس استفاده کرد و برنامه‌های طبقه‌بندی شده ناوها و همچنین اطلاعات دیگر نیروی دریایی را در اختیار فرانسیس قرار داد.

میسیویکز اعتراف کرد که فرانسیس در مقابل پول نقد، پرداخت هزینه‌های سفر لوکس وی و خانواده‌اش و بلیط کنسرت خوانندگانی مانند لیدی گاگا را به مدت دستکم 8 مرتبه در اختیار وی قرار داده است. این فرمانده آمریکایی همچنین به رابطه نامشروع با زنان روسپی برای چندین مرتبه نیز اعتراف کرد.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس